Du håller på du God jul och gott nytt år påre i efterskott
Joo en till åker till skroten imorgon också Är 740 som skall in snart och skruvas ihop så man får lite mera plats sen är det en annan 740 som skall isär och ihop med turbomotor och nej den 740 är inte min
Joo en till åker till skroten imorgon också Är 740 som skall in snart och skruvas ihop så man får lite mera plats sen är det en annan 740 som skall isär och ihop med turbomotor och nej den 740 är inte min
Har varit väldigt kluven till vilken färg som han skall få har länge tänkt silvermetallic, men är rätt sugen på antracitgråmetallic så det kan kanske bli så när den lackas om.
Snart så kommer han ut på vägen igen nya däck till 17” fälgarna inköpta som den får rulla på denna sommaren tills 18” är klara och har nya däck på sig igen, sen så har det redan gått ett år så idag så fyller man 31 år då