Skulle ta denna till jobbet för att få nya sulor då gick han bara på tre cylindrar, försökte och testade med andra spridare kollade över så jag hade gnista och komp och där var inget fel,
Visade sig vara spridarmotståndet som en kabel gått av på så gick han sen.
Är väldigt nöjd med ratten bara tiden till den mer än att köra den som är värre med tyvärr skall snart in på besiktning för att kunna gå två år till sen
Fick tagit tag i den raka sexan som stod och skräpade i garaget Fick tagit bort dom delarna jag behöver för mitt T5 bygge så nu är det bara att åka till Stena metall för att lämna bort motorn plus lite annan skit som bara ligger och skräpar
Självklart kommer det komma kommer bli först att hämta den på söndag och sedan gå igenom vad som finns med och vad som fattas, tankarna är inte original alls, får se vad man hittar på blir till att mätas när den står hemma kommer ta sin tid att få ihop den
Självklart kommer det komma kommer bli först att hämta den på söndag och sedan gå igenom vad som finns med och vad som fattas, tankarna är inte original alls, får se vad man hittar på blir till att mätas när den står hemma kommer ta sin tid att få ihop den
skoj, har den kommit ur registret? sökte upp reg nummer men kom inte fram något om den heh
skoj, har den kommit ur registret? sökte upp reg nummer men kom inte fram något om den heh
Är inte dens regg nummer är allt något annat, så papper finns