Mitsubishi Evolution VIII 8 / Stance and tuning 2013/2014 DEL 2
Motorn är renoverad och är hel smidd numera, nu letar jag efter dom sista små delarna så jag kommer till 500 WHP. Projektet innehåller även stance fitment stuk! Och små uppdateringar så evon blir välkommen till träffar runt om i... Visa mer
Kan du snälla skicka länken till mig med coilovers jag hittar inte till min bil :S skicka så är du sjukt snäll jag hörde att dom har rea på dom så jag ska passa på:)
Annars så är bilen avställd, och redo att plockas ner.. Letar efter evo9 bakkjol och lite smått o gott som gör att jag får det där lilla extra till "stance" stuket! Dock inget som någon annan har här i sverige så vi får se hur det hela slutar.
Några förslag på utseende? tex, vinge, utan vinge, bara en liten läpp, Färg val av fälgar osv .. kom med förslag
D2 är fin skit de tär ju en massa delade meningar om coils, vad som är bajs eller bravo. Men jag har kört D2 Track på min Honda i något år nu, och är ruskigt nöjd. Annars, keep it clean! Om de inte fyller någon funktion, ta bort det
Tack, jo jag tror dom blir bra. Ska ju köra gata/bana och få bilen att bli låg så dom funkar nog kanon
Köpte av en kille på evoclub Vet några som köpt nytt från mitsubishi Men då kostar det en del. Man behöver lite balkar och fästen, men oftast passar dom från 8ans stötfångare
Köpte av en kille på evoclub Vet några som köpt nytt från mitsubishi Men då kostar det en del. Man behöver lite balkar och fästen, men oftast passar dom från 8ans stötfångare
ah okej, Har ju sätt att många företag säljer kopior för ca 2-3000kr, Funderar på att skaffa en sådan oh försöka passa in så den blir bra. Har ju hela vintern på mig att få den bra, så tror ja kommer köra på det
Bilen står inne i förvaring, men det har aldrig stoppat mig. Så nu är det dags att skruva ner bilen igen! Bort med allt för att sedan skriva upp en lista av vad som ska bytas och uppgraderas och vad jag ska använda bilen till. Eftersom Timeattack avgiften va så jäkla dyr, så lägger jag hellre ner dom pengarna på ett uppgraderat soppasystem så jag kanske kan hamna på 600hk.
Men nog om det, Rallystolar är även beställde, det blir inte några dyra eftersom jag valt att lägga mer pengar på utsidan och motorn. Men ni kan ju gissa vilken färg det blev.. ;D
Hoppas att du köpte riktiga stolar och inga kopior, hellst FIA godkända då kopior ofta knäcks och man dör med störst sanorlighet, bara något att tänka på
"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
Hoppas att du köpte riktiga stolar och inga kopior, hellst FIA godkända då kopior ofta knäcks och man dör med störst sanorlighet, bara något att tänka på
detta är 2st sparco kopior som jag ska ha att glida med, sen kommer 2 st riktiga fia godkänt till ban körning. . så det har jag tänkt på!