Det första som poppar upp i mitt huvud är audi s2, går ruggigt fint rakt fram men kan svänga med
Jo de går ju fint. För min budget så får man en som gått 20k + mil. Har en polare som hade en, var ju inga billiga delar direkt
Problemet med i princip alla lite exotiska bilar är ju att delar är dyra, speciellt om du börjar trimma och modda med specialgrejer.
Kanske en lotus seven-replika kan funka om du kan tänka dig att kasta bort allt vad komfort heter? De har ofta delar från vanliga bilar men går som skott pga låg vikt.
Annars kanske en väldigt trimmad volvo 940? Bakhjulsdrift och man kan pressa ut massa hästkrafter.
Det första som poppar upp i mitt huvud är audi s2, går ruggigt fint rakt fram men kan svänga med
Jo de går ju fint. För min budget så får man en som gått 20k + mil. Har en polare som hade en, var ju inga billiga delar direkt
Problemet med i princip alla lite exotiska bilar är ju att delar är dyra, speciellt om du börjar trimma och modda med specialgrejer.
Kanske en lotus seven-replika kan funka om du kan tänka dig att kasta bort allt vad komfort heter? De har ofta delar från vanliga bilar men går som skott pga låg vikt.
Annars kanske en väldigt trimmad volvo 940? Bakhjulsdrift och man kan pressa ut massa hästkrafter.
Nja, ingen volvo
Kollar man på en japsare mot t ex tyska bilar så är de ju bra skillnad på vad saker och ting kostar.
De går ju aldrig och få dessa "lagliga" dvs fixar man till en Supra t ex så är de ju mindre risk att t ex SBP märker något än om en BMW kommer in med IC, turbo etc så känner inte för att hålla på att plocka av saker eller åka dit i en flygande.
Beräkna pris för bilförsäkring Beräkna pris och teckna en prisvärd bilförsäkring. Premien är beräknad utifrån följande: Födelsedata 1986XXXXXX Vald körsträcka max 1000 mil Trafikskada senaste 2 åren? Nej Löfte Ingen förare < 24 år Omfattning Helförsäkring Trafikförsäkring ja ( 43885 kr/år) Premieskatt ja ( 14044 kr/år) Delkasko ja ( 10991 kr/år) Vagnskada ja ( 12517 kr/år)
Årsmodell/Första reg.dag Ingen årsmodell från VTR/2004-03-19 Fabrikat BMW M5 Reg.nr. UYB334 Försäkringspremie: 6 819 kr/månad