En kille på 20 år som har haft problem med sin sträng efter massvis med hårt sex, den sprack var, varannan gång för tusan. Fett drygt då man alltid oroa sig över detta. Jag gick iaf och kollade upp det och fick en tid bokad 6 månader senare, nu har det gått dessa 6 månader och jag har inte haft några problem alls under denna tiden. Vad vet jag inte vad det beror på, jag har inte lugnare sex iaf!
Så nu är frågan, ska man för en gångs skull skära av den jäkla strängen och veta att jag aldrig någonsin mer kommer att få problem eller ska jag avboka tiden och eventuellt kanske återfå problem, för att senare få boka en till tid till detta. Ett bonus på detta med kapning är att pillen kan ev. bli lite längre, sägs så åtminstone eftersom den kan sträcka ut fullt på sig!
Är det någon som gjort detta?
Hejhopp och jöka lugnt där ute! /strängen
edit: nej man kunde inte göra en "poll" på garaget
Jag skulle säga att du låter den vara om du inte har några problem nu. Har själv råkat ut för att denna sträng spricker, nu efteråt har jag inga som helst problem, förhuden är lättare att dra tillbaka osv. Nästan bättre än det var innan. Men jäklar i helvete vad blodigt det blir när den går av, gör ju inte direkt ont, nästan så att man tror det är ovanligt monsun mens innan man tittade efter.
Får du några som helst problem i framtiden, gå direkt till läkaren och fixa, annars låt det vara. Är ju inget ovanligt, eller det händer ju långt ifrån alla men det är ju många som blir drabbade så man ska inte behöva tycka det är jobbigt att prata om liksom.
Den kanske har blitt starkare av all träning Ne ja skulle inta gå dit om man inte har problem längre
Dock är jag fett trött på det och har inte lust att vänta ett halvår på operation en gång till.
sleepyoh skrev:
Jag skulle säga att du låter den vara om du inte har några problem nu. Har själv råkat ut för att denna sträng spricker, nu efteråt har jag inga som helst problem, förhuden är lättare att dra tillbaka osv. Nästan bättre än det var innan. Men jäklar i helvete vad blodigt det blir när den går av, gör ju inte direkt ont, nästan så att man tror det är ovanligt monsun mens innan man tittade efter.
Får du några som helst problem i framtiden, gå direkt till läkaren och fixa, annars låt det vara. Är ju inget ovanligt, eller det händer ju långt ifrån alla men det är ju många som blir drabbade så man ska inte behöva tycka det är jobbigt att prata om liksom.
Ja, jag är fullt medveten om att det inte är ovanligt, men händer det flera gånger i veckan i en period på, 1.5år? så är jag orolig för att det kan hända igen, dessutom har strängen växt helt cp nu utav alla gånger den har läkt ihop, haha!
Gör en tråd på Flashback iställetdär folk kan vara anonyma, får bog bättre svar där:p
Äh, sitter väldigt sällan på det forumet nu för tiden och orkar inte leta upp mitt password där. Detta är ju ett forum för alla trådar också, och vad ska man behöva vara anonym för? Finns väl folk som känner igen mig här också men det skiter väl jag i. Desto mindre borde ni skita i eftersom det är jag som har ställt frågan
Världens dummaste säkert men vad har man strängen till
Frenulum (eg. frenulum penis) är ett veck av hudepitel mellan undersidan av ollonet och förhuden. Om frenulum är för kort (kort frenulum), kan smärta uppstå vid erektion. Problemet kan åtgärdas av en urolog genom ett enkelt kirurgiskt ingrepp, utfört under lokalbedövning.
Ja alltså den gör inte så mycket. den finnes där bara. Den är inte så viktig för funktionens skull. Rådet till TS är att göra operationen om den nu är för kort. De är inte så värst fräscht om du ska blöda vid samlag dessutom om ni kör utan gummi känns de väl ännu mindre bra.
Jag hade avaktat med operation i ditt läge. Men om problemen börjat igen hade jag inte tvekat om att ta bort kuksträngen.
Tjejerna? Vilka tjejer? Dom flesta trivs bra hos mig och min blodiga pille.
haha jo tjena! tack för svar. Har troligtvis bestämt mig för att skita i det nu faktiskt. Eftersom jag inte har haft problem på flera månader och inga tendenser på att det ska bli så igen så avvaktar jag förmodligen tills vidare, även om det hade varit coolt och fått feta sprutor i pillen. Hade man varit riktigt snäll kanske man till och med fått narkos, men det är väl för mycket att hoppas på Sedan vill jag bara påpeka att det är inte strängen som är för kort, det är pillen som är för lång. Svårt att handskas med en salt halvmeter.