ja som rubriken lyder så har jag precis fått mina framlysen konverterade till höger trafik.
det är gjort på firma och man tycker ju att dom borde kunna det dom gör. men som sagt jag känner mig missnöjd och det förstör R34ans vackra front parti nå aldeles otroligt tycker jag. är det jag som är mupp eller borde jag säga till? vill inte på något vis hänga ut företaget men vill veta vad dom andra har för åsikter. när jag lämnade in dom så frågade jag hur lång tid det skulle ta och dom sa så här:
"Lamponverteringen kommer att ta en vecka iaf. med lite lev. tid på delar som behövs. Kan beställa grejer, men lite upp till exakt modell på strålkastare, så jag måste vänta tills jag sett dina."
Låter riktigt bra tycker jag och mig veterligen brukar dom sätta i någon form av projektor lins " stavning?"
men det hära måste dom ha gjort på 5 minuter och hade jag vetat att det skulle se ut så här hade jag aldrig lämnat iväg dom:(. förstört orginal reflektorn helt och limmat dit nå skit som ser helt mongo ut?
För er som vet så är ju inte en begagnad lykta nå vidare billig, låg en ute för 9000kr och då var det bara vänster lyset så man är inte sugen på att köpa nya begagnade och göra om själv häller....
Tacksam för svar!
Så ser dom ut innan för er som inte vet.
oxå en före bild!
nu kommer en drös med efter bilder......
Notera att det sitter Xenon orginal på bilen och nu blev det vanlig H4 och det fick jag inte häller någon förvarning om.
MvH Lars