Har nu funderat på hur jag ska göra behöver er hjälp!! Ska man ta chippning och nytt avgassystem före ev sänkning o nya fälgar?
Och dedär med avgasrör e det värt att bygga ett eget eller köpa ett JT 3" hela vägen?
Här får ni en bild på hur den ser ut i dagsläget i snön skitig o frusen men ska snart i väg på semester då ska den tvättas o ställas i ett varmt garage
Bättre du slänger på Fälgar, säkning och avgasrör och senare gå vidare efter ditt behov
Okey, vet inte vilka fälgar man ska fläka på har sett många s40 som har riktigt usla fälgar o passar inte alls till bilen men vill inte heller ge för mkt!
tycker 3" hela vägen ger för mycket ljud, blir obekvämt när man åker långt 3" Dp med race/sportcatt och sen 2,5 kitt bak funkar riktigt fint! om du ska chippa tycker jag helt klart du ska vända dig till autotech i trollhättan!
fälgar gör sjukt mycket , dock märkte jag klar skillnad på acceleration när jag bytte till större fälgar ^^
Zito GTR fälgar är sjukt snygga! kolla bara min bil ;P
tycker 3" hela vägen ger för mycket ljud, blir obekvämt när man åker långt 3" Dp med race/sportcatt och sen 2,5 kitt bak funkar riktigt fint! om du ska chippa tycker jag helt klart du ska vända dig till autotech i trollhättan!
fälgar gör sjukt mycket , dock märkte jag klar skillnad på acceleration när jag bytte till större fälgar ^^
Zito GTR fälgar är sjukt snygga! kolla bara min bil ;P
Okey får se hur det blir blir nog som du säger! Chippningen sker antingen hos autotech eller hos en bekant. Fälgar vet jag inte vilka jag ska ha sjukt sugen på O.Z