Mycket snack, men ingen verkstad. Verkar som Moonfury(simon) tänkt vara ägare utav träffen, men han går inte till action. Om han inte gör nåt innan 10/2-13, om ca 2veckor.. Så tar jag över och drar ihop en träff i borås på helgkvällarna. Vi har inte så många garage att välja mellan här i Borås, samt att folk totaldissar onsdagsträffen nu under vintern, så frågan är om det är värt att dra ihop en träff här alls. Får väl se hur stort intresset är när det verkligen gäller.
Jag har planerat en träff inför den 9 de februari . Nu har vi också lite mildare väder framöver så det kommer bli lite skönare för oss att hålla en go träff. Har planerat den 9 omdeklockan 21:00 men plats kommer imon
Jag har planerat en träff inför den 10 de februari . Nu har vi också lite mildare väder framöver så det kommer bli lite skönare för oss att hålla en go träff. Har planerat den 10 klockan 21:00 men plats kommer imon
Ja det blir träff i Borås den 9 onde klockan 21:00 på plats ! vi kör en öppningstäff för evenemanget där vi samlas på stora parkeringen vid mc-donalds i knalleland .
Altså plats knalleland Mc-donalds tid klcokan 21:00 datum 9 februari Lördag
Syns där. jag komme rantigen vara i min saab eller min blå s80 t6 med reg RGHXXX
Ja det blir träff i Borås den 9 onde klockan 21:00 på plats ! vi kör en öppningstäff för evenemanget där vi samlas på stora parkeringen vid mc-donalds i knalleland .
Altså plats knalleland Mc-donalds tid klcokan 21:00 datum 9 februari Lördag
Syns där. jag komme rantigen vara i min saab eller min blå s80 t6 med reg RGHXXX
Tar med min svarta best eftersom jag ändå är på landstället i Borås.. Kul initiativ Simon ..