Michkijn skrev:Smuurf skrev:Jaja tror jag med är mer det ekonomiska aspektet jag tänker på Du får ju annars ta caddyn
Smuurf skrev:Jaja tror jag med är mer det ekonomiska aspektet jag tänker på
Smuurf skrev:Michkijn skrev:Smuurf skrev:Jaja tror jag med är mer det ekonomiska aspektet jag tänker på Du får ju annars ta caddyn Den kommer med stor risk vara pressad lagom till dess
Michkijn skrev:Smuurf skrev:Michkijn skrev:Du får ju annars ta caddyn Den kommer med stor risk vara pressad lagom till dess Låter ju ingevidare! Du får lura bort den till någon annars
Smuurf skrev:Michkijn skrev:Du får ju annars ta caddyn Den kommer med stor risk vara pressad lagom till dess
Michkijn skrev:Du får ju annars ta caddyn
Smuurf skrev:Michkijn skrev:Smuurf skrev:Den kommer med stor risk vara pressad lagom till dess Låter ju ingevidare! Du får lura bort den till någon annars får väl se har inte gett upp hoppet om den riktigt än!
Michkijn skrev:Smuurf skrev:Den kommer med stor risk vara pressad lagom till dess Låter ju ingevidare! Du får lura bort den till någon annars
Smuurf skrev:Den kommer med stor risk vara pressad lagom till dess
Audi_Adam skrev:jasså BARA 6 månader kvar? haha
Audi_Adam skrev:okej men om jag kommer i juni är jag tillräckligt fin då?
COBCAT_O skrev:Kommer om jag har kvar golfen :-)
Michkijn skrev:COBCAT_O skrev:Kommer om jag har kvar golfen :-)Annars kan du ju alltid ta jettan