Har följt tråden ett bra tag och kan bara säga grattis till en grym bil! Ska spana in den på Vallåkra ordentligt!
Sprayade du inredningen i bagaget med textilfärg? Eller fick jag det om bakfoten nu? Hur är hållfastheten på det i så fall?
/Niclas
tack så mycket All inredning som är målad är gjort med Biltemas värmebeständiga 600graders mattsvarta fär och resultatet är bättre än väntat
Hur blir det bed lukt i bilen efter ett tag? Jag menar när det blir varmt i bilen kommer färgdoften tillbaka då? Har nämligen funderat på att göra likadant men hört att färgdoften kommer tillbaka när det blir varmt.
Jag kan säga att lukten av färg har jag inte märkt av nått alls För mig har det funkat kanon och även dem som jag känner som gjort det efter mig
tack så mycket All inredning som är målad är gjort med Biltemas värmebeständiga 600graders mattsvarta fär och resultatet är bättre än väntat
Hur blir det bed lukt i bilen efter ett tag? Jag menar när det blir varmt i bilen kommer färgdoften tillbaka då? Har nämligen funderat på att göra likadant men hört att färgdoften kommer tillbaka när det blir varmt.
Jag kan säga att lukten av färg har jag inte märkt av nått alls För mig har det funkat kanon och även dem som jag känner som gjort det efter mig
Snyggt som vanligt D
Jag ska sj ta tagi mitt bagage nu i v å måla det svart^¨
Gött då ska jag ta å göra likadant på mitt innertak. Har haft lite beslutsångest för om jag ska klä om det eler måla. Fast jag har ju varit orolig för att detska lukta mycke efteråt.
God morgon alla glada Vad ska man säga?? Har pillat lite med pärlan den nya dumpen sitter på och han låter för jävla gött.. Känner en mega stress då man ska ner till vallåkra imorgon.. En del återstår o fixa innan men man får se om man Hinner annars får man göra det bästa av situationen.. Fick mail om att man skulle upp på rampen på lördag för bedömning... Oj jag vågar fasen inte det... Hur ska det gå?
Stort tack till er alla son följt o läst hoppas vi syns under vallåkra helgen.. Står i L-M-R:s monter så kom och tjöta lite om ni har lust
Vad ska ja säga om denna underbara helgen som varit.. Vallåkra 2013 är nått att minnas underbara människor man träffat.. både nya o gamla ansikten
Jag blev NOMINERAD till en av de tio FINALISTERNA I SVERIGES HÄFTIGASTE VOLVO... asså.. jag fattar fortfarande inte... är så glad,, ära att bli utvald..
Den som blev Sveriges häftigaste volvo var henrik mattsson med sin V70 och det var han mer än värd.. Vilket bygge..
För min pärla slutade det på 1:a plats i Girl Power klassen och det var oväntat..
Slänger upp lite bilder och skriver mer i veckan då jag fortfarande är helt slut
ja det lär nog bli omyggnad i stora drag eftersom jag fick reg besiktining på den i vallåkra,, (trots att han som inspekterade gjorde fel,, ja ska verklaga ) så det får bli ombyggt fordon
ja det lär nog bli omyggnad i stora drag eftersom jag fick reg besiktining på den i vallåkra,, (trots att han som inspekterade gjorde fel,, ja ska verklaga ) så det får bli ombyggt fordon
Grattis till priset, verkligen snygg bil lacken var helt underbar, skulle gått fram till dej och sagt det egentligen men du verkade så upptagen med fotografen från bilsport tror jag. men verkligen grattis ni har gjort ett grymt jobb.