Har en 740 från 84 som ska komma tillbaka till liv igen :) den är för gammal och bra i motorn för att skrotas så det blir en renovering på den ist :) Ska göras: Byta framruta Byta inredning (Klart) Trimma lite (Halvklart)... Visa mer
Fick ett super erbjudande av en polare att köpa en 740 av honom som jag först tänkte ha som vinterbil men sen vart jag sugen på att fixa iordning den så det blir vad som händer den senast tiden fram över
Har först och främst tänkt att fixa till alla 2or jag fick på senaste besiktningen xD ( 3 st kvar) sen ska all rost lagas upp ny lack ska på efter vintern, nya fälgar och kanske ny inredning. Kan slänga upp en bild på inredningen ikväll om det önskas.
Nu kommer projektet ligga på is ett tag Har fått kopplingsras och startmotorn har gett upp Hoppas ni som följer mig hänger kvar för uppdateringar kommer allt eftersom
Nu kommer projektet ligga på is ett tag Har fått kopplingsras och startmotorn har gett upp Hoppas ni som följer mig hänger kvar för uppdateringar kommer allt eftersom
Såg nu att jag inte har uppdaterat på en månad ungefär xD men den mesta av tiden går just nu till att skrapa ihop pengar till lacken och alla delar som behövs Har allt förutom högerdörrarna som ska bytas ut sen blir det bara att sätta ihop bilen och åka o lacka! Längtar! så kanske bilen kan ses på någon bilträff i sommar hoppas kan man ju alltid
Nu har det tyvärr inte blivit av att uppdatera på ett tag för att tiden har runit iväg men här kommer lite bilder ifrån vintern när jag rastade bilen på isen ett varv
Nu står jag stilla med projektet pga för mycket i skolan nu inför studenten men hoppas på att komma igång med bilen så snart som möjligt får den får rulla på gatorna igen snart
Nu är snart bilen redo för lack! har inte hunnit uppdatera så mycket för det har blivit sena nätter i garaget, men kommer med bilder så fort som möjligt