Volvo 945 d24 totalrenovering av chassi och motor m.m
volvo 945 d24 (the black angle) får sig en totalrenovering av chassie ny lack underede m.m plus att motorn totalrenoverar jag i samma veva målet så nära nybilsskick som möjligt :)
Grymt arbete du lägger ner. Trodde också man skulle se ett resultat efter alla sidorna man läst nu följer detta givetvis för att se slutet på bilen
Hehe tack du nä du det kommer återstå flera mer sidor tills pärlan blir färdig tyvärr mö jobb återstår kvar ja gör de tanken är sommaren 2014 att jag skall köra pärlan:) jobbar för fullt på na:)
snyggare om du lackat blocket i samma färg som bilen:)
Nja tanken var juh åt de hållet men kände att de blev för mö måste ha något som bryter av heheh så marin grönt o sliter samt svart på blocket blir mumma enligt mitt tycke:)
Grymt arbete du lägger ner. Trodde också man skulle se ett resultat efter alla sidorna man läst nu följer detta givetvis för att se slutet på bilen
Hehe tack du nä du det kommer återstå flera mer sidor tills pärlan blir färdig tyvärr mö jobb återstår kvar ja gör de tanken är sommaren 2014 att jag skall köra pärlan:) jobbar för fullt på na:)
Då har man grejat lite med motorn idag med blev te o kanalspola hela blocket så det blir rent o fint med alla nya delarna som kommer på plats kan säga att en fick ut mö skit heheh