Ratten är gjord i Frankrike om jag inte minns fel. Navet såg inte ut som någon av de där. Har ingen bild på det tyvärr, orkar nog inte ta loss ratten och kolla nu heller.
Edit: Om man har en Le Mans utan nav så kan man ju kolla pris hos Volvo, har för mig att navet kostade runt 500kr. Problemet är väl att det kan vara slut. Men bättre att köpa en originaldel som passar för typ 500kr än att chansa och köpa nåt annat nav för 500kr
Edit: Om man har en Le Mans utan nav så kan man ju kolla pris hos Volvo, har för mig att navet kostade runt 500kr. Problemet är väl att det kan vara slut. Men bättre att köpa en originaldel som passar för typ 500kr än att chansa och köpa nåt annat nav för 500kr
Får nog göra det, art numret är väl "6820 230-8" ?
Får nog göra det, art numret är väl "6820 230-8" ?
Ja enligt katalogen Kan ju ha ändrats men det ser dom ju hos Volvohandlaren.
Har hört att rattarna har varit slut ett tag, men naven kan ju fortfarande finnas om man har tur