4415
Sök

Någon som känner till Vparts.se?

1 302 Inlägg
24 januari 2013
Trådstartare
Hej!

Jag grunnar lite över företaget vparts.se är det någon här som vet om det är ett seriöst företag eller inte och kan ge lite information om det företaget, jag vet vad de säljer men vill gärna ha lite inside information så att säga smile

Tack på förhand smile

2 024 Inlägg
24 januari 2013
Seriösa är de iallafall. Många här på garaget som använder deras produkter. Sök runt lite i projektforumet så får du se.

Svensk mästare Advanced Unlimited 2012 med min Citroën C5. Bygger om och avancerar till 2013
Samarbetspartners:
Ljudbyggaren, Carlenskogs, Nascom

klabbarpan
3 041 Inlägg
24 januari 2013
Bara bra erfarenhet av dem smile bra passform bra kvalitet och snabba leveranser:D

4 149 Inlägg
24 januari 2013
Min bror beställde kamrem därifrån, den gick av efter 1 månad lr ngt sånt. "Tänderna" på remmen bara lossnade, man kunde peta bot dom med fingret.

Ganska många missnöjda med Skruvat men många nöjda också. Det jag har beställt därifrån har fungerat bra, snabb leverans osv men många som haft ett rent helvette med felskickade varor osv.

Jag ändrar mig, blandade ihop vparts med skruvat.se

vparts har jag bara bra erfarenheter av, riktigt bra grejer till bra pris.
Senast redigerat av zemet (24 januari 2013)

* Voff voff *
10 593 Inlägg
24 januari 2013
Vparts har funnits länge och är mig veterligen seriösa.

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare):
https://www.instagram.com/rov_sweden/

996 Inlägg
24 januari 2013
Vparts har jag handlat av och dom är kung!

73 Inlägg
24 januari 2013
När jag hade min Volvo S60 så handlade jag enhel del av vparts.se! Bra grejer, snabb leverans och väldigt trevliga när man tar kontakt med dom!

Kroniskt tung högerfot :/

Large Cap
1 816 Inlägg
24 januari 2013
Javisst! Bra kvalité och snabba leveranser.
Behöver du fler referenser? wink

516 Inlägg
24 januari 2013
beställde strålkastare och grill till bilen från v-parts.vettiga priser och snabb leverans så inget att klaga på.

Bygger Volvo S60 RWD för dragrace http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=262890

Föredrar MoPar,GM och Ford
1 004 Inlägg
24 januari 2013
Mycket nöjd med dom. Bra kundsupport och snabba leveranser.
Även vid felleveranser så har dom fixat det blixtsnabbt.

"My drinkingteam has a racingproblem"

76 Inlägg
24 januari 2013
Handlar väldigt mycket från vparts, aldrig varit några problem.

Live your life in the fast lane

1 679 Inlägg
24 januari 2013
handlat där ett par gånger smile
Grymt snabb leverans och kvalite på dom saker jag handlat smile
Man brukar även få en liten godis bit i paketet när man beställer vilket alltid är trevligt smile

279 Inlägg
24 januari 2013
JimmyAndersson skrev:
Man brukar även få en liten godis bit i paketet när man beställer vilket alltid är trevligt smile

där kom den viktigast.. godiset big_smile
har vart kund hos dom i flera år och dom har haft samma standard alla år. = snabb o bra leverans

Forummoderator
26 349 Inlägg
24 januari 2013
JimmyAndersson skrev:

Precis, hehe.
Mycket bra företag tycker jag..dock inte bara därför såklart.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

* Voff voff *
10 593 Inlägg
24 januari 2013
Klevert skrev:
JimmyAndersson skrev:

där kom den viktigast.. godiset big_smile
har vart kund hos dom i flera år och dom har haft samma standard alla år. = snabb o bra leverans

Just ja! smile Den hittas alltid så lägligt när man står och ska skruva dit sakerna. smile

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare):
https://www.instagram.com/rov_sweden/

309 Inlägg
24 januari 2013
Bara positiv erfarenhet av dom! Snabb leverans o alltid en godisbit i paketet! smile

Dumpersförare.
970 Inlägg
24 januari 2013
fegge_89 skrev:
Hej!

Jag grunnar lite över företaget vparts.se är det någon här som vet om det är ett seriöst företag eller inte och kan ge lite information om det företaget, jag vet vad de säljer men vill gärna ha lite inside information så att säga smile

Tack på förhand smile

Ja för helvete dom är bara bra. har handlat mina baklampor där. dom har mycket till bra priser tycker jag.

2010/08/27 kom vår dotter Linnea.
2013/06/13 kom vår son Jacob
Opel Omega 2,0 16V /97

1 302 Inlägg
25 januari 2013
Trådstartare
Låter som ett seriöst och bra företag handlade ett par glödlampor därifrån och vart riktigt nöjd med effektiviteten i orderhandling och leverans tid.

Dock blev jag osäker på godisbiten då jag ej är van att sådant skickas med man vet ju alldrig om den är förgiftad hehe? tongue

996 Inlägg
25 januari 2013
fegge_89 skrev:
Låter som ett seriöst och bra företag handlade ett par glödlampor därifrån och vart riktigt nöjd med effektiviteten i orderhandling och leverans tid.

Dock blev jag osäker på godisbiten då jag ej är van att sådant skickas med man vet ju alldrig om den är förgiftad hehe? tongue

Rätt klent gift då isåfall, har inte hört någon som tagit det negativt ännu med den dära godisbiten lol

Sök