Golf Mk4 -98 får sig en OEM+/Stance förfining. Awapandon är sponsor och står för plasti dip. Nu dippad White sparkle sidenmatt, med sidenmattsvart tak, backspeglar, grill, B stolpar och vw emblem. Fälgarna är dippade cherryred... Visa mer
Äntligen. Hjulbulten som var av är loss från navet. Samt att dörren som gick i baklås är öppningsbar igen Nu ser jag fram emot torsdag när den lämnas för dipping
Gick in på ebay och kikade, och tydligen så skickades mina US blinkers igår Och ska komma hem torsdag eller fredan Gött. Då blir det att försöka montera dom när jag fått hem bilen nästa tisdag, förutom att sätta dit 18"arna om jag fått hem mina spacers Så förhoppningsvis sitter allt på i mitten av nästa vecka Sen kan jag flytta i lugn och ro
Då var bilen lämnad i Sthlm, och jag är åter hemma igen. Pratade med Jonas Carlsson jag har kontakt med på CTW Tools (det är dom som kommer dippa bilen) (men Awapandon AB är min sponsor) att dom kommer göra något litet extra med fälgarna, så jag inte kommer ha vanligt svarta. Eftersom dessa 3SDM fälgar går att köpa i silver och svarta så vill jag inte att mina fälgar ska se ut som att jag köpt dom svarta..
Tror detta kommer bli riktigt bra.. Och finns det någon som vill att färgen avslöjas? Om det är 15-20 pers som vill ha svar, så lägger jag upp en karta som jag fick prov dippad!
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!