Hallå. Ska alltså renoveran en chevrolet från 55 som jag var och inhandlade i sommras. Var enda slitdel ska bytas ut, karossen ska lyftas av från ramen och allt ska fixas till. Mycke gammla delar kommer bli utbytt till nytt. Chassit kommer uppdateras med bland annat rörbärarmar fram skivbromsar. Kommer monteras på krängningshämmare kan även hända att de tillkommer fler saker under tiden men de är de som är tänkt en så länge i alla fall. detta kommer ta sin tid och kosta en del får hoppas ni är intresserad och vill följa projektet :-)
Har lagt upp en del bilder i fotoalbumet men för dom som inte sätt de lägger jag även upp dom här Lite nya delar som inhandlats Kommer lägga upp vart efter som de kommer hem nått :-)
klart som fan ja ska hålla koll också! chevadårar måste hålla ihop! hur skall stuket på denna bli, låg å putsad?
Härligt att höra :-) tanken är nått åt de hållet iaf :-) kan hända att nått emblem ryker men för övrigt orginal till utseende. Skall dock tillläggas att huvkråkan åker då i skrot tunnan :-P
Say 'what' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time!
Mina inlägg representerar bara mig själv, och är inte alltid helt genomtänkta eller seriösa! http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3093502
Var till garaget idag och då plocka ja ur fönsterhissar och rutor på vänster sidan. Lite roligt när man tar av dörrsidan och alla små papplappar sitter kvar över skruvhål och lika så med "kluddet" dom satt över alla skruvar