Vart i jkpg idag och hämtat dörrsidorna som ja lämnade bort för ca 1v sen till en som kläde dom, blev riktigt nöjd med dom! äntligen börjar dom bli klara nu. När jag väl har börjat jobba igen, så ska ge mig på och klä hemma/träna på bitar alltid bra å kunna göra det själv sen, bara att jag har ej råd att hålla på försöka i dax läget just nu då jag studerar. Men nu blir nästa steg och göra dom till en helhets bit, som ni ser på en av bilderna hur dom ska se ut sen, är taggad som fan på detta nu!
Grejat lite i helgen, gick åt lite lim, 5st Tec7. Så nu ska dom få torka ett par dagar innan midar monteras, började montera diskanterna idag och kopplade en sidan fortsätter imorgon igen
Provade och klä A stolparna bara för skoj skull, blev riktigt nöjd med dom
Dessa har jag monterat i bilen nu ser riktigt bra ut
Om jag fattat de rätt så ska de vara kopplat så om jag vill ha 8ohm ut. Diskanterna är 4ohm på varje, motståndet ska sitta på +, Som ni ser på bild så är de, Motståndet från + till - anntar för att de ska bli 8ohm som de ska vara så, sen minus som är kvar som ska sitta i - i dörren, sen + som hänger ut där ska till + i bilen. Vet inte om jag kan förklara bättre än så
Grejade lite grann idag ska fortsätta imorgon med andra sidan. tagit ut dom provisoriska skruvarna och limmet släppte inte, skönt de, diskanterna är färdig kopplade, midarna ska jag och brorsan koppla nästa vecka på fredag skulle jag tro att de blir,Ca: 20kg hela dörren så den är inte lätt precis Blev riktigt bra!!
Så då var diskanterna färdig kopplade samt alla midar är i stoppade, blir å koppla dom nästa vecka och även dämpa baksidan med 4st silent coat totalt 2 på varje sida