då var allt klar för lackering nästa vecka:D har gått över alla grejorna idag, maskerat om lite saker:) förutom bakre stötfångaren:/ vet inte hur ja ska lösa det riktigt:/ måste ha en skylthållare där:) någon som vet en bra lösning där i bak, gärna så snabbt som möjligt ??
i morse när jag kom till jobbet så var hela bilen lackat!! skön start på morgonen! här ska alla lösa delar in på lackering, dom svart delarna kommer troligt viss lackas imorgon:D
då var det dax för nonsandig sen lackering:DD inte jag som lackar det är en på jobbet som hjälper mig med det, så lätt att det kan bli rinn. ja har gjort allt annat arbete själv:)
hämtat grejorna från att dom vart på tork i 1timma på 64grader:) blev riktigt nöjd med det:D
min mobil vill inte vissa exakta färgen, men det är vit, är lite blåaktigt i mobilen
började montera ihop lite grejor idag, som fram skärmarna och huven:D huven ska riktas in imorgon, den är inte stängt på bilden, han inte med det idag
Blir riktigt snyggt! Men hur kommer det sig att man lackar olika delar separat ifall allt ska vara samma färg ändå? Tänkte typ på att dörrarna va lösa osv..