så blev fälgarna!
blev riktigt nöjd:D blir dok ingen vit, på grund av att det är lite tjat om att bilen ska bort och att den är i vägen. m.m så fick ha ute den idag lite tills det var slutedags, så ska få i hopp den så fort som möjligt, så den får komma hem, ca: 2veckor är den hemma:)
är står den ute och blänker:D
började med rutan idag:) gött att det löste sig till slut. har nämligen sprayat toningsfärg på den i vintras efter jag var trött på torna med vanlig film försökte 3 gånger med vanlig film. men nej.. det gick inte:) vet inte vart jag fick den dumma iden att spraya toningsfärg, hahah. men det straffa sig märkte jag, försökte med tiner, alla möjliga medel, sen funka det med rakblad att ta bort de, men det tog för lång tid, så testa biltemas borttagningsmedel , ja det funka!
men det räckte inte. så ja testa med att lägga det i riktigt varmt vatten i badkaret, lätt det ligga ca: 10min, åå jävlar var lätt det gick bort:D bara ta en liten borste och gnugga. sen blir det nog skita i torning och bara putsa upp alla rutor, så det blir cleant;) detta är ju nåt man aldrig kommer testa igen i alla fall, fy fan alltså...
torkat och tat lite fönsterputs, blev riktigt fint:) så imorgon blir det att montera vinge och ruta:D har kanske en ide på bakre stötfångaren, ska se imorgon om jag löser det;)