Civic type R FN2 Tdracing import *Hjälp med motor färg?
Bilen inhandlades den 24/2-12 för att vi behövde mindre bil en min tidigare ST220. Denna bil kommer bli övningsbil för min dam som skall ta körkortet så vi äger den tillsammans. Givetvis så har jag hjärntvättat henne och hon vill... Visa mer
fy fan va trist att mugen kåpan inte passade heller Blev rätt okej med filmen på grillen, du är inte sugen på en mugen grill då? Jag fick hem min mugen front idag, var och lämnade in den på lackning. Förhoppningsvis så är den klar till nästa onsdag sa dom
Är det samma typ av film som du använder i grillen som på backspeglarna? Säljer du detta på din sida TDracing.se.
Hade först tänkt Plastidipa grillen, men när jag såg ditt resultat blev jag sugen på att testa med sådan film också. Passar då även på att fixa ev. backspeglarna och dörrhandtagens undersida.
Lite rörig helg för min del må jag säga. Vi hade TDRacing träffen här i stockholm i sammarbete med smc gokart. Hade hoppats på lite mer folk men det var trevligt Kim-h var även upp med damen och hälsade på Lade upp en bild på bilens profil från racet i helgen
Idag har jag jagat delar till dörrstoppet (hondan) Beställt nya clips till skärm breddningen då verkstan som lackade fyllt skärmarna med silicon... Nya belägg till bromsarna (igen) Tagit fram pris på avgas från ferrita. Blir väl efter att vi kommer hem sen. Ev ett nytt cpl cai Ny plastidip till fälgarna. Kommer väl lite mer sen
Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Vestfold chiptuning Stockholm
Om du funderar på CAI så ær Gruppe M eller ARC de bæsta før K20, kostar mer ænn andra men ær klockrena!
En Mugen RR vinge skulle sitta fint!
CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."
Är återförsäljare för cpl, tycker själv att de har bästa lösningen med batteri och dyrligt. Mugen vingen har jag funderat på, hittade en 2 delad (kolfiber/lackad) men tycler nästan den är för stor för denna bil om man inge breddar den
Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Vestfold chiptuning Stockholm
Är återförsäljare för cpl, tycker själv att de har bästa lösningen med batteri och dyrligt. Mugen vingen har jag funderat på, hittade en 2 delad (kolfiber/lackad) men tycler nästan den är för stor för denna bil om man inge breddar den
Fick hem mitt cpl från japtuning. Fick för mig att CPL skrev på sin hemsida att det även medföljde nån typ av monteringsskiss eller liknande, stämmer detta på era cpl-paket som ni skickar ut. För det paketet jag precis fått från japtuning innehöll ingen skiss...?