Har varit dåligt med uppdateringar. Men har inte legat på latsidan för det! Har grejjat färdigt elsystemet. så nu (ska) den starta:D. fått en zf låda svetsad(Tack Roger). Hängt upp lådan och provmonterat mitt nybyggda spakställ. Känns som att rycka i en dogboxlåda:D Blir grymt bra.Har tagit en massa bilder men har dom inte på den här datorn,återkommer:)//Jonsson
IT´s Alive! Litet klipp finns där! Äntligen är problemet löst och jag kände hur motivationen kom tillbaka direkt:) Ny koppling har inhandlats sachs 707 med 4puckadsinter. Så nu är det "bara" en jäkla massa småpyssel kvar;) Kommer att komma en massa uppdateringar och bilder här igen nu när det är roligt igen:)//jonsson
Grattis får man väl säga då :-) Vad var det som va felet nu då ?:-)
En får tacka så mycket;) Det var så så enkelt men ändå ganska otippat. Boxen satt åt fel håll i kabelhandsken;) Inte tänker man på att den går att sätta åt fel håll heller Går i lika lätt åt båda hållen också:)! Men det var ju tur det. Inte jag som kopplat fel då iaf:)//Jonsson
Fasen så gött! Skönt att det bara var boxen och inte något felkopplat :-). Verkar den funka på 2.3L mappen? Eller har du fixat den till 2.5L? Mvh
Jo det var riktigt skönt faktiskt:) Verkar som det har inte hunnit belasta något än. Skulle kunna tänka mig att det kommer att funka men avgasvärdet blir säkert åt skogen;)//Jonsson
Härligt!! 2,3t styrboxen funkar på 2,5t motorn, men när du belastar den så kommer laddtrycket vara som i 2,3t. Dvs. mycket högre än i 2,5t. Jag har använt 2,3t boxen för att köra in och ut min med 2,5t, tillfälligt. Är lov att byta box när jag tänkt belasta den.