2839
Sök

Svetskunnig person i närheten av Västerås sökes

11 Inlägg
20 mars 2013
Trådstartare
Fick "Stomme sidobalk, yttre båda sidor, rostskadad" på besiktningen. Behöver svetsa båda trösklarna, men har varken svets eller kunskapen att svetsa.
Tänkte göra det så enkelt som möjligt, köpa plåt från biltema och bara svetsa över rosten. Tänkte att det blir billigast.
Så nu behöver jag någon som kan svetsa, antingen i Västerås eller i närheten, så billigt som möjligt.
Hör gärna av er, antingen här eller pm smile

309 Inlägg
20 mars 2013
Hade jag inte varit så förbannat sjuk så hade jag nog kunnat fixa de. Hur bråttom är de?

11 Inlägg
20 mars 2013
Trådstartare
PETROLHEAD skrev:
Hade jag inte varit så förbannat sjuk så hade jag nog kunnat fixa de. Hur bråttom är de?

Ska besiktiga senast 1 april så helst innan det smile

309 Inlägg
23 mars 2013
Om jag piggnar till tills slutet på nästa vecka kan jag nog hjälpa dej me de om vädret är ok. Har inget garage så de är lite väder beroende.

11 Inlägg
25 mars 2013
Trådstartare
Tack, det vore jättebra smile Hör av dig om du är piggare då, skriv gärna hur mycket du vill ha för det så jag vet om jag har så det räcker smile
Senast redigerat av DavidSj (25 mars 2013)

1 319 Inlägg
25 mars 2013
Slit o släng bil som ska gå 1 år till ? Annars ser jag verkligen ingen anledning till att fuska så hårt.

_----------'

11 Inlägg
25 mars 2013
Trådstartare
sleepyoh skrev:
Slit o släng bil som ska gå 1 år till ? Annars ser jag verkligen ingen anledning till att fuska så hårt.

Jag har lite pengar och bilen ska besiktigas senast 1 april.
Har tyvärr inget annat val än att fuska.

309 Inlägg
28 mars 2013
Har tyvärr inte hunnit bli frisk ännu så jag kan nog inte hjälpa dej tyvärr. sad

11 Inlägg
1 april 2013
Trådstartare
PETROLHEAD skrev:
Har tyvärr inte hunnit bli frisk ännu så jag kan nog inte hjälpa dej tyvärr. sad

Tack i alla fall smile Låter bilen stå tills jag hittat någon som kan smile

11 Inlägg
3 april 2013
Trådstartare
Ingen?
Jag har färdigbockad plåt (biltema) så det är bara att svetsa på dom över rosten..

Sök