Tjena! tänkte fixa lite med min 945a, det jag hade tänkt att göra är följande! [ ] = ogjort [/] = har hemma/håller på och montera [x] = klar [/]Byta westgate [x]Chippa [ ]byta turbo [ ]Tona rutorna [x]v90 torkare [x]Sänka [ ]Nya... Visa mer
För Volvo i tiden Trafikförordning (1998:1276) kap. 3 71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P
Jag valde MK18 då de både är jävligt snygga men också väldigt lätta att göra rent. Du får in hela näven bakom ekrarna.
man väljer väl ändå inte fälgar efter hur lätta dom är att göra rena ? man köper dom som gör sig bäst till bilen å sen så får de ta den tid de tar å göra rent
Jag valde MK18 då de både är jävligt snygga men också väldigt lätta att göra rent. Du får in hela näven bakom ekrarna.
man väljer väl ändå inte fälgar efter hur lätta dom är att göra rena ? man köper dom som gör sig bäst till bilen å sen så får de ta den tid de tar å göra rent
Jag skrev ju att jag tyckte att de gjorde sig bra på bilen? Att de sen är lätta att tvätta gör ju de inte sämre heller.