2911
Sök

Mds kataloger

94 Inlägg
10 maj 2013
Trådstartare
finns det någonstans att hämta äldre mds kataloger på pdf eller liknande.. jag har en hel del mds prylar vore kul att läsa om dessa och vad det skrevs om dom...

94 Inlägg
8 juni 2013
Trådstartare
ingen som vet??

372 Inlägg
Team dBAkuten!
3 263 Inlägg
9 juni 2013
"Bäst, överlägsen, enastående, unik" o.s.v är väl det som MDS brukar beskriva sina prylar med. Oavsett serie och tänkt användningsområde...

Extreme Fiestan 163.4dB
FLEXpressen 154.2dB @ 48Hz & 153.2dB @ 26Hz.
SPL-Hundkojan Svetsning pågår. 125 meter stål kan vara lagom ;)
TEAM dBAkuten

280 Inlägg
9 juni 2013
ExtraKim skrev:
"Bäst, överlägsen, enastående, unik" o.s.v är väl det som MDS brukar beskriva sina prylar med. Oavsett serie och tänkt användningsområde...

Ungefär som alla gör numera med andra ord. Tidigare undrade man vad det var för fel på deras marknadsföring. Numera känns det mer som att man kan konstatera att de bara var först ut.

Superhedde
255 Inlägg
9 juni 2013
akevolvo740 skrev:
finns det någonstans att hämta äldre mds kataloger på pdf eller liknande.. jag har en hel del mds prylar vore kul att läsa om dessa och vad det skrevs om dom...

Hej!

När vi hinner med så skall vi ge oss på att scanna in alla våra kataloger och lägga upp på hemsidan. De finns hos oss i pappersformat så är det någon särskild modell på slutsteg eller högtalare du har frågor om så är det bara hojta till! smile

Mvh Mattias

DJ sedan 1990. Jobbat med billjud sedan 1999. Musikproducent. #mattheroproducer

Evildan
9 juni 2013
ExtraKim skrev:

Samma killar som skriver i Bilsport?
Unik.
Kompromisslös.
Förekommer flitigt oavsett vad för -bygge- det handlar om, lite plasttjafs eller något riktigt hårigt byggt från grunden.

94 Inlägg
9 juni 2013
Trådstartare
Hedde skrev:
akevolvo740 skrev:

Hej!

När vi hinner med så skall vi ge oss på att scanna in alla våra kataloger och lägga upp på hemsidan. De finns hos oss i pappersformat så är det någon särskild modell på slutsteg eller högtalare du har frågor om så är det bara hojta till! smile

Mvh Mattias

jag har lite av varje efter alla år av innhandling av mds prylar.vore kul att läsa om dom gamla sakerna man har kvar:cool:

Sök