Du är snart redo för elmia då? Tycker att du jobbar på bra, en annan kan ju gå en halv dag i garaget och ändå känns det som att man inte får något vettigt gjort haha xD
Du är snart redo för elmia då? Tycker att du jobbar på bra, en annan kan ju gå en halv dag i garaget och ändå känns det som att man inte får något vettigt gjort haha xD
Nja en del kvar och göra ändå men det ska vara klart innan elmia När det är fint väder ute så försöker jag få så mycket som möjligt gjort haha
Ja hade jag haft ekonomin för det så hade det redan suttit i bilen, själva byggandet är ju inga problem det är att köpa vad man behöver som är problemet! Men det kommer så småningom
Edit: dags att uppdatera din projektbild eftersom dom dörrsidorna är historia...
Ja hade jag haft ekonomin för det så hade det redan suttit i bilen, själva byggandet är ju inga problem det är att köpa vad man behöver som är problemet! Men det kommer så småningom
Edit: dags att uppdatera din projektbild eftersom dom dörrsidorna är historia...
Tro mig vet hur det känns Aa får fixa någon ny sen
Idag fick jag ett ryck och skruvade loss generatorn för försöka lista ut något sätt att montera min 240a ist Prövade en massa grejer och tänkte det går ju aldrig, sen bara för skojs skull prövade jag ett fäste ifrån min diesel motor och det passade i blocket, sen efter det åkte vinkel harry fram och ta bort lite onödigt matrial, tillslut så blev det såhär
Bara strunta i hur extremt skitigt det är -.-
Ska bara fixa lite till så remmen blir lite rakare, sen är det bara lite färg och bygga en slags spännare
Efter lite slipande av både fästet och generatorn så sitter den på plats med rak rem Så den inte äter upp remmar för mig som den gjorde med den gamla generatorn xD Laddar på fint, ca: 14,7-14.8 v vid körning och den gick inte under 13,7v när man drog på