Fortsätter demontera, plockat bort sidrutor bak, bensintank, mm. Även beställt lite nya delar, ny komplett mattsats svart textil, nytt innertak, nya sidpaneler bak svart, ny vindruta.
Trevligt! Tror du att den kommer ut under nästa säsong?
Fortsätter demontera, plockat bort sidrutor bak, bensintank, mm. Även beställt lite nya delar, ny komplett mattsats svart textil, nytt innertak, nya sidpaneler bak svart, ny vindruta.
Det låter spännande, vart beställdes mattorna ifrån? mw
Trevligt! Tror du att den kommer ut under nästa säsong?
Tack, ja det tror jag.
mattew skrev:
Carlén skrev:
Det låter spännande, vart beställdes mattorna ifrån? mw
Tack, vp-autoparts, mattsatsen tillverkas först vid beställning, och det är just nu 8-10 veckors leveranstid.
skulle välja volvo röd .. men det e bara jag:) den röda färgen som amazon har.
Japp, riktigt bra för utom bakdelen, som dock berodde på en mindre smäll och dålig lagning. Röd 46 är fin, en färg högt uppe på min lista, har just tagit beslut att den får bli röd.
okej hoppas passformen ä bättre till p1800 då för till min amazon vare inge vidare tyvärr.
Låter inte bra, var det allmänt dålig passform eller bara på något rör ? Har du några bilder att visa?
röret mellan ljuddämpare och "downpipe" är för kort så de läcker i båda ändorna, sen så blir kröken över bakaxeln liggande och går inte rakt över bakaxeln.
okej hoppas passformen ä bättre till p1800 då för till min amazon vare inge vidare tyvärr.
Låter inte bra, var det allmänt dålig passform eller bara på något rör ? Har du några bilder att visa?
röret mellan ljuddämpare och "downpipe" är för kort så de läcker i båda ändorna, sen så blir kröken över bakaxeln liggande och går inte rakt över bakaxeln.
Ok, surt. Får se hur det är på 1800an då det blir dags.