3053
Sök

Hur kopplar man in vakumslangen på en turbo på min v70 2,4t

6 Inlägg
2 november 2013
Trådstartare
Tjenare! har ett litet problem är det nån vänlig själ som vet var och hur jag koplar in vakumslangen på min turbo på min v70 2,4t?? alltså slangen som skall till turbon från t korset och laddmätaren. för när man kollar på min turbo ser man inte ett skit i princip.

R1 driver!
5 128 Inlägg
2 november 2013
Om du har en lite tydligare rubrik som tydligt beskriver vad du behöver hjälp med och vad det gäller för bil så får du garanterat svar ganska snabbt.
Nu riskerar du enbart att få tråden låst. wink

6 Inlägg
2 november 2013
Trådstartare
Behöver nån som vet vart jag drar vakumslangen till turbon alltså var på turbon den skall fästas? allt är draget och koplat. Har dratt slangen genom brandväggen och in i motorn så nu är bara frågan var på turbon?

6 Inlägg
2 november 2013
Trådstartare
Jag mitt dumma helvete smile insåg just att den skall fästas på klockan antar jag?

767 Inlägg
2 november 2013
montera den på insugssidan. borde finnsa någon bra slang du kan använda dig av.

6 Inlägg
2 november 2013
Trådstartare
Bra tips på hur jag drar den i torpedväggen?

6 Inlägg
2 november 2013
Trådstartare
Jag mitt dumma helvete smile insåg just att den skall fästas på klockan antar jag?

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
2 november 2013
ska sätta den på lämplig plats på insuget brukar finnas en ledig nippel för de på många bilar

6 Inlägg
2 november 2013
Trådstartare
Nån som har tips på hur jag drar den genom torpedväggen? har försökt en stund nu och jag ger upp snart smile v70 2,4 t 01:a help meee

10 287 Inlägg
3 november 2013
Limbo, precis som alla medlemmar på Garaget så får du lära dig följa Garagets regler som bla innefattar att man måste skriva beskrivande rubriker. Denna gång var jag snäll och editerade din rubrik men nästa gång åker tråden i soptunnan wink

Göran
Moderator

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

Dahlgren
450 Inlägg
3 november 2013
Sitter en pluggad nippel på höger sida på insuget när du står framför.
Kryp in vid fotbrunn på förar sidan och hitta hålet där kopplingsvire går ut genom torpedväggen.
Man får ta i för att få igenom den. Men när den väl kommit igenom så är det bara att smörja slangen lite och skicka ut den i motor rummet

Sök