Haha jag är så jävla bitter just nu, har väntat sen jag vaknade imorse på att få köra några vändor ikväll och när det väl är dags för första och man står där vid startsträckan i sin egna lilla värld och glömmer varva upp bilfan tillräckligt så man får världens mest KATASTROFALA START och förlorar och åker ut hahaha?!?!?! ae fyfan GODNATT xD
Haha jag är så jävla bitter just nu, har väntat sen jag vaknade imorse på att få köra några vändor ikväll och när det väl är dags för första och man står där vid startsträckan i sin egna lilla värld och glömmer varva upp bilfan tillräckligt så man får världens mest KATASTROFALA START och förlorar och åker ut hahaha?!?!?! ae fyfan GODNATT xD
tyckte de nya stället va faan så mycket bättre än det förra, för även om snuten hade uppsikt ibland så nöjde dom sig med det och inte åkte in och förstörde som dom brukar...tummen upp
Bra med en "gata" där bilarna kan bööörna, utan en massa påfarter som det är på Ingelstad. Upplägget för streetrace var cancer. När man frågar vart racet är så säger dom inget och man får bara en otrevlig ton tbx. Asså om polisen har civilare bland folket så fattar dom ändå direkt vart racet är när man åker till platsen så lika bra att säga direkt var det är. Var kaos när alla skulle åka direkt till sträckan. Även att nästa par som ska köra ska behöva vänta 5 min på att dom andra kommer tillbaka är ju också skit, allt tar sån jävla tid.
Stadium Arena var ett sjukt bra val på plats för bilträff! Streetracet kan dom lägga ner istället för att strutta runt i pyjamasar o peltor kåpor o tror att de anordnar racen bra! Dagens både Ris o Ros går till den härskna 240n som inte ville lämna detta liv efter mycket om och men!
Trevlig träff och så va.. KANSKE kommer en släng med bilder ikv ifrån mitt håll.. Måste packa inför Dreamhack (geek yes fow shure).. Vet att Colortones (garaget.org/Colortones) håller på att piffa med sina bilder just nu :]
Tyckte det var ett riktigt bra ställe att vara på, tror att faktumet att det inte fanns någon affär eller matställe gjorde att nedskräpningen blev mindre samt att vädret gjorde att mindre festprissar dök upp. Fast sett andra skriva det, var fanns sopsäckarna?
Hamnade efter dig Trik på vägen till träffen, måste slita lite på däcken med en sådan körstil
Jag tycker det var ett bra ställe o hålla träffen på,mycket fina bilar,mesta nedskräpningen kom väl dock från alla som drack vid burnoutsträckan,haha och tack till team radioactiveom släppte lös den vita skylinen o och retade raggarna som stod brevid mig,var rätt kul o höra dom kritisera japanerna och när ni släppte lös den vart dom hyfsat långa i ansiktet
Dubbelsvar GG. Här kommer första rondan bilder typ 121 styckna. Vet att jag har missat flertalet bilar så skrik gärna i gästboken (här på garaget) eller över pm (garaget/fejsbook) med regplåt + modell på din bil så ska jag se om jag hittarn och den kan få en plats! Tagga på och lajka på om du/ni känner fört!