I vänta på att komma till garaget o fixa mätarna ( vilket sker nästa helg ) så passa jag på o plocka hem en HKS turbo timer oxså. Så jag får lite mer o trixa med
I till något helt annat så gick den igenom med blanka papper igår! Aldrig fel det inte
I vänta på att komma till garaget o fixa mätarna ( vilket sker nästa helg ) så passa jag på o plocka hem en HKS turbo timer oxså. Så jag får lite mer o trixa med
I till något helt annat så gick den igenom med blanka papper igår! Aldrig fel det inte
Sakta men säkert O på onsdag bilr det en tur till avgassystemet som ska modda om avgasröret så det kommer upp ordentligt från marken
woofers skrev:
Det händer grejer! Nice!!!
Fredsson skrev:
Har nu fått avgassystemet skräddarsytt för min bil. Förr låg kröken efter slutsystemet 7 cm från marken.. Nu, sitter den uppe vid bakaxeln Över lag har systemet höjts upp ordentligt! Nu slipper man köra över gupp ect lungt
Så var poden och mätare på plats iallafall Dock så behöver jag en stålsuppen slang för oljetemp och tryck då alla givare ect inte får plats precis på plats. Alla kablar är iallafall dragna så det är bara o beställa en sån o sen koppla in
Inte hänt så mycket här på sistone, men ska uppdatera lite. Har besätlle nya sommar fälgar o sulor. Samt troligtvis fått tag i beg brembo ok fram och bak från en sti 06a. Utöver det så blir det en service i helgen med ny motorolja o filer samt lite små fix på det. Har även plockat bort sti märket bak och fram för o göra den lite mer incongnito , bra eller anus?
SÅ har man beställt nya skivor, foster 27 ( 325 fram och 316 bak ) med redstuff belägg, stålspunnaslangar och lite bromsokfärg så man kan fräsha upp oken innan
Hämtade hem dom nya fälgarna idag. Japan Racing JR-11 o slängde på dom på däcken o sen upp på bilen Ruskigt nöjd !! Lite camber o hitta bästa höjden kvar bara