3633
Sök

en jul utan snö

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
7 december 2006
Trådstartare
ja jag satt å funderade lite nyss, asså snön är jämt så sen nu för tiden.. här brukar den komma några dagar innan, de har även hänt att den kommit dagen innan jul... så då började jag fundera om de är nån som har varit med om en julafton utan snö?

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Gorgilus addictus
4 762 Inlägg
7 december 2006
Ja de har jag....MÅNGA ggr sad

Allt för den där jävla hatten!

32 Inlägg
7 december 2006
Händer....ofta..

Det är inte farten som dödar, det är det tvära stoppet.

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
7 december 2006
har vart med om det alldeles för många gånger, har vart utan den på nyår också sad

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

Dude
197 Inlägg
7 december 2006
det är ju fan aldrig snö på jul nu för tiden....
eller kanske förra året men då var det fan vinter hela året här smile

Ät aldrig snö som blivit gul!

645 Inlägg
7 december 2006
Har alltid haft snö på julafton, men kommer säkert bli utan några gånger i framtiden.

//Marcus Saari

3 113 Inlägg
7 december 2006
jag är rätt glad över att vi blir utan snö.. här i Nacka så har dom inte ens saltat vägarna smile
men joo visst är det ju lite synd med inge snö under julafton men man kan ju alltid åka upp till Åre då julen är som bäst wink

kanske ett litet tack till växhuseffekten iaf tongue

Semper Fi

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
7 december 2006
jag har varit utan snö nån jul tror jag men inget jag minns morsan har berättat lixom smile

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

9 108 Inlägg
7 december 2006
Så fruktansvärt surt att åka runt i världens bästa vinterbil, och så kommer det aldrig någon jävla snö!!!!!!

Har snart sladdat sönder varenda jävla dubb i bakdäcken. SNÖA FFS!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
7 december 2006
Trådstartare
MilleN skrev:
Så fruktansvärt surt att åka runt i världens bästa vinterbil, och så kommer det aldrig någon jävla snö!!!!!!

Har snart sladdat sönder varenda jävla dubb i bakdäcken. SNÖA FFS!

jag håller med dig lite där... la på nya vinterdäck för nån vecka sen å nu är bakdäcken slut tack vare att de inte kommer nån snö så man får leka på assfalten när man är lek sugen hmm

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

.......
2 655 Inlägg
8 december 2006
de är förmycke snö :p förra vintern fö de skoter som gällde för då hade ma inte körkortet men  sen man fick kortet så såldes skotern å nu är det bara bil som gäller så nu vill ja ha bara sommar, desutom så kommer ja aldrig köpa en skoter nå mer för vintrarna blir bara sämre å sämre, lägger hellre pengarna på bmw:n och är ute å leker me nån vinterbil på vintern iställe...

lundwall
8 december 2006
Jag har gett upp hoppet om rejält med snö här i västsverige. Jag helgarderar mig och åker till syrran i Österrike för tredje julen smile

9 108 Inlägg
8 december 2006
lundwall skrev:
Jag har gett upp hoppet om rejält med snö här i västsverige. Jag helgarderar mig och åker till syrran i Österrike för tredje julen smile

gah.... Hänger på, tar med mig omegan och brädan wink

873 Inlägg
8 december 2006
Ingen snö.
Om det bara håller i sig till våren också är jag överlycklig!

Snö ställer ju bara till med en massa elände.

Man blir våt och kall varenda gång man kommer innanför dörren då snön som letat sig in överallt smälter.
Bilen blir helt förstörd om du skulle få för dig att köra med den.
Salt under som rostar upp allt och salt blandat vatten och skit inne i kupén som dras in.

Hoppas på gröna jular framöver!
Växthuseffekten is the shit!

Don't get mad, get even.

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
8 december 2006
har snöat i 3 dagar här nu *JIPPI*  smile

hoppas bara d ligger kvar till jul...

"I de blindas rike , är den enögde Kung"

Fisketokig
2 997 Inlägg
8 december 2006
Snö skulle man kunna leva utan men jag vill ha kylan nu!

Vill ha frysen och tjälad mark. Slipper ju iofs saltet nu men vägarna blir ju förstörda.

Bilen är så skitig så i onsdags kunde man allvarligt inte se grundfärgen på den. Hela och då menar jag hela bilen var täckt i lera och skit. Regnade igår så lite svart kom fram.

14 mil sedan så avfettade och tvättade jag den 2ggr och polerade av den till nyskick...

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

FreddeK
8 december 2006
Martin 9-3 skrev:
Snö skulle man kunna leva utan men jag vill ha kylan nu!

Vill ha frysen och tjälad mark. Slipper ju iofs saltet nu men vägarna blir ju förstörda.

Bilen är så skitig så i onsdags kunde man allvarligt inte se grundfärgen på den. Hela och då menar jag hela bilen var täckt i lera och skit. Regnade igår så lite svart kom fram.

14 mil sedan så avfettade och tvättade jag den 2ggr och polerade av den till nyskick...

Inte för att märka ord och vara spydig men jag hoppas verkligen inte för din skull att man ser grundfärgen på din bil även när den är ren...

557 Inlägg
8 december 2006
Ooh ja. Kanske 4 - 5 gr sad

//Jerry

Sök