Mr_birch: kul, synd att ja är så seg just nu ☺
Tyson_: a har varit dålig på att komma till garaget
Så då var det dax för en liten uppdate: Har varit dålig på att komma till garaget de senaste 9månaderna pga: Renoverat en v70n (familje bil) Blivit farsa till en liten Kurt Sålt lägenhet Köpt kåk (200 meter från garaget dock) Börjat renovera kåk mm
Så har haft lite annat o pilla med. Men tanken är att komma hit lite oftare nu
Ibland måste man låta livet gå före det roliga också. Kul du ändå har hunnit lite i alla fall, hehe.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Tror fasen du bygger på nåt som jag länge har velat bygga själv, fast till ett annat spel då måhända. Kommer bli finfint när det blir klart!
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Såg att du hade beställt en ny takplåt, det var inga problem att få fram en sån? Själv bygger jag en Legacy för tillfället och där kan man glömma att få tag i några nya delar. Så känns som att jag måste beställa Impreza takplåten innan det är för sent 😁
ImprezaGC8: tack ja försöker jo men än så länge går de att få tag på grejer till gc8 men kan tänka mig att "intresset" svalnar på eftermarknads prylar osv.
robin_civic: tackar
Blev hela 4 timmar i garaget idag:
Nu sitter skiten där, några små svetsar kvar. Orka inte svetsa klart, alldeles för varmt...
Tjat och tjat..men trevligt att sista slipningen är gjord i alla fall, hehe.