3482
Sök

vad tycker ni är de bästa med jul och nyår?

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
20 december 2006
Trådstartare
ja som sagt vad tycker ni är de bästa med jul å nyår??

själv måste jag nog säga att julmaten är de bästa med jul

å nyår vet jag inte riktigt.. festa å panga fyrverkerier kanske big_smile

vad tycker ni då??

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Linköping
181 Inlägg
20 december 2006
Själv har man tröttnat på julafton lite kul med julklappar o mat är väll det ända tongue nyår år klart roligare med alla raketer festandet o allt folk smile

83 Inlägg
20 december 2006
Självklart är julmaten bäst med julen. Bäst med nyår är att man träffa massa folk man inte träffar alltför ofta. Jobbade för ett antal år sedan på ett välkänt fyrverkeri företag så man har tröttnade lite på att skjuta raketer.

Fiesta ST 150

9 108 Inlägg
20 december 2006
Har också tröttnat rejält, julklappstokiga småsystrar som knappt ger nåt tillbaka osv osv tongue

Maten är inte så mycket att hänga i granen heller tycker jag, det enda jag verkligen gillar är Vörtbröd och julskinka smile

Supandet och ledigheten är det jag gillar mest numera.. Och smällarna på nyår!

Linköping
181 Inlägg
20 december 2006
hehe okey tongue

9 108 Inlägg
20 december 2006
Rättelse, det bästa är att det brukar vara snö så man kan sladda hela nätterna men nu får man ju fan inte en endaste liten snöflinga! Blir skogstokig fanimej hehe.

Gas Glad!
251 Inlägg
20 december 2006
På julen e de bästa julklapparna big_smile hehe lite roligt och få nått! big_smile när man sj har köpt jävla julklappar för nästan 3000kr hmm och på nyår är de ju all Öl och sprit mm...  Som är de roliga! big_smile big_smile

Full Gas Spar Tid.. (",)

Fartdåre
378 Inlägg
20 december 2006
håller med millen.   VAR FAN E SNÖN!!!!!!!

TICen är till salu säljs billigt.

5 Inlägg
20 december 2006
Krööka!smile

Avstängd
914 Inlägg
20 december 2006
Maten och Suuuuupa big_smile

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!

Just another freak in the freak kingdom
378 Inlägg
20 december 2006
Maten och bomberna.. smile Men inga fjolliga köpta saker.. Dock så ska man inte tillverka om man inte vet vad man gör.. Samt att man ska smälla sakerna på anvisade platser av komunen..

If everything seems under control, you’re just not going fast enough.
Mycket ljud är lagomt.

2 644 Inlägg
20 december 2006
Hmm julen är vell klapparna och att man får va ledig för ja brukar få rätt vettiga grejer ändå smile maten är inte så mycket o ha enligt mig smile

Nyår är vell o träffa folk som man inte träffar så ofta som nån sa och dra iväg ett par raketer vid 12 med smile

God Jul smile

Johan Lindgren

524 Inlägg
20 december 2006
Kan inte seja att jag håller julen särskilt högt. Brukar jobba varje jul mot att ja e ledig varje missommar..

654 Inlägg
20 december 2006
Ledigheten!
Men vad är det för snö ni pratar om?

1 741 Inlägg
20 december 2006
att man har lite tid att hålla på med bilen istället för att vara på skola/jobb

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.

452 Inlägg
20 december 2006
Morsans julmat är inte helt fel smile
Nyår får man hoppas blir roligt men allt känns bara så påtvingat med festande o skit ...
Men men .. lita jäger, öl, sprit, champagne och vin lägger sig i buken så kommer man
nog vara go och gla :-]

Sleeper
3 084 Inlägg
20 december 2006
det e sååå jävla tråkigt med jul det enda bra är kalle anka men d e har ju fan gått och blivit dåligt nu när  de skrotade arne weisse... slöseri med pengar tycker jag.. och i år önskar jag mig enbart pengar i julklapp så man blir av med utgifterna...(som alla andra år) men man ska väl få något tråkigt krimskrams som är helt onödigt jaja.. hade helst skrotat julen så man fått råd till sprit och bensin (men det är väl bara jag =P)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Nordmann....
57 Inlägg
20 december 2006
...hmmm....Det beste med jul og nyttår.....?......Det må vere julemat....Julefri fra jobb....jule-partys....

845 Inlägg
20 december 2006
att  få sitta hemma på julafton kolla kalle anka me familjen å bara koppla av och sedan äta den goda julmaten.. wink sen äre alltid skönt att få vara LEDIGT!!!!

xcOOb
388 Inlägg
20 december 2006
ska väl vara med familjen då men dom bor ju i stan så kan ju träffa dom jämt så är väl inte så mycket bra med julen och sambon åker bort med.. hmm

Sök