K_arlstrom skrev:
Ok! Den är rätt så ful så tror inte du heller vill ha den monterad, men bra att ha till felsökning. Bara säga till om du ändrar dig och vill låna den

Lycka till!
de är lugnt min Greddy profec b spec 2 reggar peak laddet så jag fick se vad jag hade laddat igår, 1.93bar

så jag kollade slangar osv snabbt och alla verkar helt ok, åker ut ställer ner den på 0= org wasegate tryck så borde inte ladda över 0,8bar, åker ut mätaren slår ännu en gång i botten så stannar och kollat vad den hade maxa på den gången... 2.18 bar :S jag vet inte vad fan jag gör för fel alltså :S
allt är ställt på noll, kommer koppla ur laddtrycksstyrningen och köra org för att se så det inte är den som är pajj, nästa steg är väl tcc och bcc boxen, sen varvar den bara 5500-5700rpm där det blir stopp även på friläge, läste att de kunde vara något safe läge som går in då och man skulle brygga två kablar för att lösa det problemet.
samt att ibland startar den inte (händer inget när man tar på nyckeln) så då måste jag dra bak växelspaken och trycka in den i p läge igen då startar bilen utan problem.
då den misständer verkar de som att den går grymt fett men jag vet inte ?!?!
Någon som har någon ide vad jag kan ha för problem ? :S
Kan säga att den verkar gå bra till ca 0.5 i ladd sen smäller de till och den skenar iväg och börjar misstända också.