En helrenovering av lastbil och tanktrailer. Förvänta inga proffs verk, utan är en simpel hobby meckare. Gör det bästa jah kan utav de verktygen och tillgång jag har. Minne efter min far och förhoppningsvis kunna åka på lite... Visa mer
Takskylten tycker jag du ska ha som den är. Starkhornet/hornen beror lite på, har du två så ha dom på taket lagom långt fram så dom synns men om du bara har ett så ha vid framskärmen. Extraljusn passar nog bäst som dom sitter nu men om du inte vill ha så så föreslår jag att du hänger alla fyra under kofångaren i mitten fram. Fortsätt jobba på som du gör så blir den otroligt fin! //Linus
Takskylten tycker jag du ska ha som den är. Starkhornet/hornen beror lite på, har du två så ha dom på taket lagom långt fram så dom synns men om du bara har ett så ha vid framskärmen. Extraljusn passar nog bäst som dom sitter nu men om du inte vill ha så så föreslår jag att du hänger alla fyra under kofångaren i mitten fram. Fortsätt jobba på som du gör så blir den otroligt fin! //Linus
tack för tipset och dina åsikter! hjälper mig verkligen:)
Nej jah har bara ett. och då blir det framskärmen isåfall:)
ja extraljusen sitter faktiskt bra där de gör! nja, tanken va och ha 2 uppe och 2 nere samt att ha reg skylten emellan ljusen. tack så mycket!
Bytte in den mot en ny 113,han som köpte den lät den gå i pension genom att börja köra Paris för scanfreight,föraren hade som krav på o få en 141 om han skulle köra,dom va tydligen galna i den i Frankrike..de sista ja hörde så står den o förfaller uppåt Stockholm nånstans.. hette cfr-617
Bytte in den mot en ny 113,han som köpte den lät den gå i pension genom att börja köra Paris för scanfreight,föraren hade som krav på o få en 141 om han skulle köra,dom va tydligen galna i den i Frankrike..de sista ja hörde så står den o förfaller uppåt Stockholm nånstans.. hette cfr-617
Hmm, om den hette cfr617 så är det stor risk att den inte finns längre då det reg.nr tillhör en Fiat
okej:) Ingen tanke på att få tag på ägaren och köpte tillbaka den? har du någon gammal bild på den?
Avregisterad är den då¨detta regnummer är personbil numera. Men du vet inte vem som har den eller varför?
Han som visste va den stod gick tyvärr bort förra året,janne J som kört 141 i alla år på Etab..go vän som dog alldeles för ung.funderat på o leta upp den..denna 141 torped ägde ja med ett tag,men hann inte me allt... http://www.kingsclub.se/kingsclub/fotoa … lbum=16529
gjorde en liten förändring i Paint :shock: :roll: såhär e typ min ide med färg sättning. kanske inte riktigt dessa nyanser men ungefär..sen har jag gått åh sneglat på ett vitt kapell. Men jag vet inte'? va tror ni? jag tycker det ser bra ut:)
gjorde en liten förändring i Paint :shock: :roll: såhär e typ min ide med färg sättning. kanske inte riktigt dessa nyanser men ungefär..sen har jag gått åh sneglat på ett vitt kapell. Men jag vet inte'? va tror ni? jag tycker det ser bra ut:) http://forumbilder.se/G908R/127940-856e6acc999a990e640644fb73f8473b.jpg
Röd-vitt är sällan en dålig kombo, passar bilen riktigt bra
gjorde en liten förändring i Paint :shock: :roll: såhär e typ min ide med färg sättning. kanske inte riktigt dessa nyanser men ungefär..sen har jag gått åh sneglat på ett vitt kapell. Men jag vet inte'? va tror ni? jag tycker det ser bra ut:) http://forumbilder.se/G908R/127940-856e6acc999a990e640644fb73f8473b.jpg
Röd-vitt är sällan en dålig kombo, passar bilen riktigt bra
Gillar orange vit men kanske bara för att jag hade det på min duett epa
ja smaken e som baken:) detta e ingen epa dock:) åh vill inte det ska förbli en heller. samt att det blir en televerksorange duett Flashback och det finns inte i mina ögon:) men tack för din åsikt. ska du ´lacka din pv orange eller?
Gillar orange vit men kanske bara för att jag hade det på min duett epa
ja smaken e som baken:) detta e ingen epa dock:) åh vill inte det ska förbli en heller. samt att det blir en televerksorange duett Flashback och det finns inte i mina ögon:) men tack för din åsikt. ska du ´lacka din pv orange eller?
Haha nej din lastbil är ingen epa men gillar oranget och vitt ihopp.
Nej det blir den inte haft en vit orange duett och en orange 240 så nu får det vara nog med orange på ett tag
Motorer utan turbo suger. Kolla in mina Projekt här.
Audi 80 GTE quattro GTE quattro -86
Audi Urquattro saloon -84 urq sedan
Bruksbilen Citroën eC4 Citroën eC4