Vissa gillar bubblor utan skärmar....... Inte jag dock. visst var den ball med breda hjul bak och fram flyttad framvagn. Dock har den blivit robbad från dom prylarna så nu blir det full skärmat och slammat
Varför en till jag har ju redan en röd 61 som jag bygger air ride på? Stor del ekonomi och tid.
har inte riktigt ekonomi till att göra 61an så bra att jag blir nöjd innan sommaren är här. (men vem vet jag kanske kan lyckas)
Tanken är att skruva ihop den på tajt budget med mycket delar jag redan har.
Hitta den på annons på Facebook för en dryg månad sen men var kort på dollars då. Skrev till killen som hade den att om den var kvar den här månaden så köper jag den. Sagt och gjort dagarna gick och jag hörde inget så antog att den var såld. Kollade runt lite efter ett enklare projekt men hittade inget så hörde av mig igen och till min förvåning var den kvar. Dock hade den börjat läcka olja och huvudbroms cylindern va inte inkopplad.
La i alla fall ett bud och lovade att ta den utan att klaga på något om han antog budet.
De dröjde nått dygn innan jag hörde något men han accepterade det iaf
Så i söndags (6/3) hyrde jag kärra å for till Stockholm.
Till min och kompisens förvåning så var den många gånger bättre än vad jag någonsin väntat mig så ska bli ett kul budget projekt som kommer funka som bruks i sommar.
nog med ord bajseri här kommer lite bilder mest såna som jag fick av förra ägarn
Min trogna 940 turbo fick den ädla uppgiften att agera dragbil
hittade snygga stötisar på boxervilles facebook sida som hämtades i dag. precis lagom råttiga
Som den såg ut när jag hämtade den.
Från dess glans dagar
Mycket är ju fixat och det känns riktigt bra:lol: