Händer inte så mycket just nu, väntar in fronten på bilen så jag kan börja passa in framskärmar dörrar och huv, har fått för mig att jag vill göra det innan jag monterar motorn för sista gången. Huv och skufflucka är i glasfiber så vill kunna mäta in vart jag måste plasta in fästen för gångjärn osv. Så väntar på lackeraren ska bli klar med fronten 🙏 under tiden så gör jag massa småsaker som brukar hamna långt bort på listan, sånt som lister och sånt, dom sista 5% har jag hört 🤓 sånt som aldrig blir gjort, lika bra att göra nu när det finns tid över.
Har även monterat krängningshämmare som blev kanon efter pulverlack och nya pollybussningar, monterade den först uppgånget men det såg så konstigt ut, vände på den då såg vinklarna till bussningarna genast mindre ansträngda ut.
Skickade in lite delar som skulle gulpassifiseras eller vad det nu heter, fick backjobb så delarna jag skickat in var för skitiga, så har lagt ner säkert 2 timmar på att rengöra allt så noga som jag bara kan. Fattar inte varför det är så noga, det ska ju endå doppas i syra, då borde allt fett försvinna försvinna av sigsjälv tänkte jag, men dom menade på att grundarbete behövs, så nu ska det bli bra hoppas jag.
Har valt att skicka in allt till ett hyfsat lokalt företag, bara 6mil bort, heter Danod och ligger i Robertsfors, självklart glömde jag ta bild på detta, men kommer knäppa bilder på slutlig produkt iaf, sedan då grejerna sitter på bilen så får ni följa med på hur resultatet blev även där.
Dom yttre handtagen ligger nu i pendlarbilen och ska inom kort skickas på omkromnng.