Har din bil H4 eller H7 eller andra glödlampor till helljuset(som du tänker "tjuva" från).
En del bilar, framför allt vissa japanska, har "omvänd" strömmatning till H4-lamporna.
Innebär att det ligger ström på det stift som på "vanliga"/Bosch/DIN-kopplade bilar jordar glödlampan.
Därefter jordas resp glödtråd för hel- eller halvljus i ljusomkopplaren.
Om din bil har H4-lampor där glödtrådarna är kopplade som jag beskrivit ovan, så rekommendera jag att du för det första att du med multimeter försäkrar dig om hur ljusomkopplaren fungerar = ström eller jord när du med kopplingsstycket demonterat från glödlampan, "blinkar" med ljusomkopplaren.
Kommer ström/finns det då spänning, när du blinkar, är elsystemet "normalkopplat".
För det andra köper ett "kopplingsstycke" mellan H4-glödlampan och det demonterade befintliga kopplingsstycket.
På detta kopplingsstycke finns en lös "tråd" som är avsedd att styra extraljusreläts "85" eller "86".
Finns ström/spänning på den lösa tråden ansluter du till "86" på relät.
Annars till "85" på relät.
"Mellankopplingsstycket" finns hos bl a Biltema och Jula.