Ja Panda upprepar det jag säger, vill ha sagt. Tesla Model 3 är en bil i Golf-storlek, för liten som familjebil. Personligen skulle jag i nuläget aldrig kunna tänka mig att köpa en helelektrisk Porsche. Hybrid, fine. Halva njutningen med en 911 Turbo är ljudet. Teslan är garanterat snabbare upp till 120-130, men därefter lär 911 Turbo segla ifrån ju snabbare det går. Vilket även det är rätt ointressant då det är en helt annan upplevelse (sinnena!) i en bil som låter ordentligt. Jämför med att åka gokart i 120-130 kontra personbil i samma hastighet. Som sagt elbilen har en bra bit kvar, inte bara vad gäller räckvidden utan även infrastrukturen. De som tex bor i hyreslägenhet, hur skall de ladda sina bilar hemma? Man kan inte utgå från att alla har samma möjligheter som en själv. Jag tror att vi kommer få dras med förbränningsbilar i minst 20 år till. Jag kan absolut tänka mig en helelektrisk bil som bruksbil, men inte för 1 mille. V90-storlek, 100 mil räckvidd o absolut max 500k är receptet enligt mig, där är vi inte än.