Hallå o välkommen! Då bilen bara krånglar så har jag bestämt mig för att renovera den ist! Blir ny lack, nya bustningar, renoverad motor/låda. Luftbälgar runt om o mycket mer :) så följ gärna med på resan!
Har int hänt så jättemycket, har målat lite delar. Dock så ska bakaxeln lämnas in snart för nya packboxar med mer, tms med chassi delar som ska få nya gummibustningar
Dock så köpte ja en dragkrok till forden så nu slipper ja tänka på de
Hade en ramlyft 53 Cadillac cab,ja slipa ner o svetsa om vissa original svetsar,måste vart Stewie Wonder som hobbat extra den dan,,som de såg ut,att de hållt va otroligt..
Hade en ramlyft 53 Cadillac cab,ja slipa ner o svetsa om vissa original svetsar,måste vart Stewie Wonder som hobbat extra den dan,,som de såg ut,att de hållt va otroligt..
Jag har blästrat många ramar och näst intill alla har såna dåliga svetsar som du beskriver. Ja, det är konstigt att de håller ihop.
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!