3455
Sök

Letar en sak som jag inte vet vart jag ska få tag på..

104 Inlägg
25 juli 2005
Trådstartare
Det ser ut som typ "alumatta" men det är i plast.. och i ark inte typ mattor på golvet utan nåt som man kan klä typ spånskiva och få det tt se ut som alumattor....

Hjälp mig// Jösse

202 Inlägg
25 juli 2005
Tänker du på någon slags dekorfolie kanske? 

Tror foliatec har en del sådant http://v2-en.foliatec.de/shu_cms/index.php?kid=17 som man kan klistra i inredningen m.m 

Appelt som är generalagenter verkar det som http://www.appelt.se/index2.html

Kanske någon annan som vet mer

Man nog att våga köra en tjejbil :)

104 Inlägg
26 juli 2005
Trådstartare
Det ser ut som botten på vissa släpvagnar det är aluminium det Men det jag söker efter är är en plast som går att klistra fast...jag så ju så klart på "pimp my ride" och lyckades slänga för många blickar på detta och blev fast.. man jag kan inte hitta deta..

4 571 Inlägg
5 augusti 2005
har sett detta på en svensk sida. kommer tyvärr inte ihåg var, letar själv =P

Skoda Addict
167 Inlägg
5 augusti 2005
Är detta vad du "söker" wink :

http://www.danmobility.se/product.asp?c … 1222908696

Med Vänlig Hälsning
Senast redigerat av Ghost RS (5 augusti 2005)

-=[Tobbe]=-
Skoda Fabia V RS 2004 "Ghost Edition"
Motto: "Den Som Har Flest Saker När Han Dör Vinner." ;)

Driver
2 111 Inlägg
5 augusti 2005
oooh sådant följer med i nästa beställning smile tackar big_smile hehe

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

draminbil.nu
1 382 Inlägg
7 augusti 2005
Janken skrev:
oooh sådant följer med i nästa beställning smile tackar big_smile hehe

nästa beställning?! jag funderar på ifall folk handlar där hehe! för jag tycker att sidan känns så skabbig som en sida bara kan bli.. är det bara jag som fått den uppfattningen? lite off topic men vad sjutton!

Driver
2 111 Inlägg
7 augusti 2005
barar beställt en gång tidigare .den leveransen ska komma på tis enligt dem. tycker de är väldigt informativa o har en minst lika bra sida som många andra stylingwebbutiker.men dee bara min åsikt.sjabblar de med leveransen e de en annan sak.Då kan man ju överväga o skippe dem.

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

12 086 Inlägg
7 augusti 2005
Danmobilitys hemsida är väl väldigt informativ och lätt men sen att sakerna som säljs ofta är av sån skitkvalite är en annan sak!smile

Dom säljer mkt krimskrams!
Köpt lite ljuskrams och färg på burk o annat!
Får hålla sig till det som duger, måste ju inte köpa skiten för att den finns där!smile

VD / SPRINGPOJK
605 Inlägg
7 augusti 2005
Blobben skrev:
Det ser ut som typ "alumatta" men det är i plast.. och i ark inte typ mattor på golvet utan nåt som man kan klä typ spånskiva och få det tt se ut som alumattor....

Hjälp mig// Jösse

Det du söker är Folie antingenpå ark eller rulle,
Rullarna ligger på 1260 mm bredd men går att få kapade,
För att få tag på detta kan du ju besöka en skyltbutik eller en dekorfirma.
Har dom inte detta hemma kan du prova direkt hos leverantörerna.

T.ex.

Foliecompaniet i GBG

031 779 08 08

Det krävs en stor man för att gråta, men en större för att skratta åt han!

Sök