4193
Sök

era flickvänners åsikt om bilintresset?

145 Inlägg
11 mars 2007
Tja!

Min flickvän är den bästa iallafall! Hon har lika stort bilintresse som en annan har och lite till kanske tongue
Bättre kan det inte bli big_smile

284 Inlägg
11 mars 2007
tja! min flickvän gillar inte att jag lägger ner så mycket tid på bilen , men hon gillar att åka ... så bilintresserad är även hon till viss del wink !

300 Inlägg
11 mars 2007
min flickvän gillar att köra bil men inte att jag lägger hela helgen i garaget.. slutar jobbet kl 14 på fredan typ å åker till garaget direkt å sen kommer hem kl 1-2 å vaknar på lördag typ kl 10 åker någon timme efter å är hemma kl 1-2 ev så har hon riktigt tur om jag är hemma på söndagen men då går de ju massa motor prog på tv'n så hon gillar la inte riktigt min mek tid smile

volvoraggare
4 776 Inlägg
11 mars 2007
min tjej hatade min mattsvarta racer och hon gillar ju inte bilar men accepterar att jag är galen i bilar för min tjej är det blommor som gäller hehehehehhe och där är jag inte direkt förtjust i

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

1 112 Inlägg
11 mars 2007
Jag har flickvän som e fullständigt ointresserad av bilar! jag får mestadels greja som jag vill men bara jag inte lägger så mycket pengar att det drabbar hennes presenter för typ jul födelsedag års dagar allahjärtans dag osv....
Har läst hela denna tråden å konstaterat att jag kanske skulle lägga ner det där med flickvän å skaffa en bilintresserad pojkvän istället! hahahah!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"

OutRage DriftTeam
181 Inlägg
11 mars 2007
min förra flickvän tyckte det var kul med bilar och intreserade sig med vad man gjorde med bilen och så där..men nä det blev för mycket bilprat från mej var det inte lika stort intresse hos oss båda:P
En annan tjej man har haft ihop det med tyckte killar med bilar å sånt är nördiga, får inga tjejer, luktar skit, har inge klass osv.. Men hon har ändrat sig rätt rejält och vill åka runt i stan nu mer.. Men någon vidare mek kompis är det inte tal om då hon bönar å ber om att gå hem från garaget när hon vart med i mer än 15 min:P
Men hon vet vad hon gillar iaf.. Hon gillar inte mitt gula färgval, inte min sänkning, inte min lackering av detaljer invändigt, inte mitt bilval, inte att den går sönder ibland osv:P
Senast redigerat av YeahLow (11 mars 2007)

Zlizco

1 414 Inlägg
12 mars 2007
Har en kompis vars tjej tröttnade på killens bilskruvande hela tiden, då han va mer i garaget än inne i huset...

Hennes kommentar:
- Jag ska fan slå sönder din bil för du grejar så mycket...

Hans kommentar:
- Ja då blir det mest synd om dig för då får jag greja ännu mer för att fixa den smile...

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se

601 Inlägg
12 mars 2007
Founder skrev:
Har en kompis vars tjej tröttnade på killens bilskruvande hela tiden, då han va mer i garaget än inne i huset...

Hennes kommentar:
- Jag ska fan slå sönder din bil för du grejar så mycket...

Hans kommentar:
- Ja då blir det mest synd om dig för då får jag greja ännu mer för att fixa den smile...

Haha så klockren:D

601 Inlägg
12 mars 2007
Själv har ja ingen flickvän sen 1½ år tillbaka så kan inte kommentera så mkt.
Mina lfickvänner är väl min 940 å 740;) Å dom klagar inte när ja pysslar med dem:)

9 108 Inlägg
12 mars 2007
ett ex var lite rolig, när jag inte var i garaget klagade hon på att jag aldrig fick något gjort med bilen men när jag väl var i garaget klagade hon på att jag aldrig var hemma med henne. Fruntimmer! tongue
Senast redigerat av MilleN (12 mars 2007)

Fartmissbrukare
1 302 Inlägg
12 mars 2007
håller själv inte på så mycke me just skruvande va gäller min bil.. men här på gorg har man nåra timmar/dag.. vilket kanske inte alltid är uppskattat.. dock inte för att d är bilar d handlar om utan för att man sitter klistrad vid skärmen å inte bryr sig om va som händer runt omkring..

inköp till bilen har hon aldri haft nånting emot.. min bil.. mina pengar.. mina inköp.. enkelt smile

Dragracing däremot gillar hon skarpt.. har hon ärvt av sin far då han har kört i många år .. så på dom eventsen är d inga problem att få med hon

"I de blindas rike , är den enögde Kung"

494 Inlägg
12 mars 2007
hon tycker ju inte att de är nödvändigt med fälgar osv men när de väl är där så tycker hon de ser bra ut.
och när jag beställde chip för ca 2000 så flög hon i taket och tycker de var jävligt onödigt men att jag köpte rosor för 600kr på alla hjärtans dag tyckte hon var väl spenderade pengar förstår inte logiken tongue chip=glädje flera år rosor= glädje i max en vecka.

Men sen vet jag inte om ja skulle vilja ha henne i garaget man vill ju ha lite "egen" tid hon kan ju pyssla med sina havremoppar istället.

Ny bliven Volvo ägare känner mig vilsen:D
Äter kött i ren protest mot vegetarianerna som äter djurens mat!

egen företagare
630 Inlägg
12 mars 2007
min sambo tycker det är kul, hon gillar också bilar, MEN hon tycker att jag är mer av en bil-fanatiker, och känner att mina trim-delar är meningslösa, en fin bil är mer värd för henne...

Volvo Nörd
85 Inlägg
12 mars 2007
Varför sitta här på garaget och förlora dyrbar tid de får max ta 5-20 minuter här 1h på gatbilar å sen 1h på epatraktor sen bler de ut å dra på stan eller ut i garaget flikkvän får finna sig i att man kommer dit när man har tid big_smile

Volvo bygger traktorer, Saab bygger flygplan. Jaha vad har det med saken att göra ? inte fan ska du väl flyga med bilen eller hur ? Därför e Volvos växellådor bättre än saabs :D

V8 de bästa som finns!
1 095 Inlägg
12 mars 2007
Min tjej är lika bilintresserad som jag, de är kanonbra när båda längtar efter cruisingar och bilträffar. Sen får man ju inte köra så mycket bil nu i sommar för hon lär ju inte släppa ratten i första taget tongue

Pontiac Lemans 67a cab "Projekt LTO" + Bmw 540iM 6vxl 1 av 226 :) Har även en japansk pendlarbil

Bmw forever
191 Inlägg
12 mars 2007
min flickvänn tycker att det är ok,för hon har förståelse för det så det är ju bra

ett tips till alla!!!  säg åt henne att om hon kommer med på nå events så lika många events som hon kommer med på så går du å shoppar me henne,det funkar för mig:)

''burn rubber not you soule''

203 Inlägg
12 mars 2007
Verkligen instressanta svar från alla.....

Av egen erfarenhet så kan jag bara säga att det klagas väldigt mycket på tiden i garaget och att det läggs väldigt mycket onödiga pengar på bilen....MEN,,,, ser man till det kvinnliga fenomenets utlägg på smink, kläder, parfymer, hudprodukter, frisörer, mm mm mm mm mm mm slå ut det på ett år så kan man se på hur mycket det väger över egentligen,,,,,OCH vad som finns kvar av pengarna för det som inhandlats..

Föurtom det så har det klagats till förbannelse på städning och tvätten hemma
MEN när det frågas om städning och tvätt av bilen i garaget...DÅ hörs man väldigt dåligt i den kvinnliga öron trumpeten...*S*

Men det går väldigt bra att åka på shoppingturer varje helg.....och drivmedlet är ju tydligen "gratis" det också...

Dont drive faster then your guardian angels can fly

474 Inlägg
12 mars 2007
Jag har en fullt förstående flickvän som följer med på dom flesta bilträffarna & bilrace..Hon ställer upp & hjälper till om det är något ja vill beställa..Ja har verkligen haft turen med mig!
Mitt ex däremot hatade allt med bilar att göra..& tyckte man va idiot som va så intresserad som ja är..Därför ett ex!!

* Heaven Won´t Have Me And Hell Can´t Handle Me *

203 Inlägg
12 mars 2007
Niklasw skrev:
Min tjej är lika bilintresserad som jag, de är kanonbra när båda längtar efter cruisingar och bilträffar. Sen får man ju inte köra så mycket bil nu i sommar för hon lär ju inte släppa ratten i första taget tongue

Perfekt jue för då kan ju du sitta tryggt breve och hålla i "rattarna" wink

Dont drive faster then your guardian angels can fly

793 Inlägg
12 mars 2007
Dejtar en tjej som har en 325cab, men ska nog sälja den i förmån av en m3 smile
Mer behöver jag nog inte säga om den tjejen... tongue

Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36

Sök