3483
Sök

Alla som e online å ser detta inlägg

1 112 Inlägg
11 mars 2007
Trådstartare
#1
Vart lite nyfiken på å se hur uppmärksamma folket är! ser att det just nu e 1598 medlemmar online men vad gör alla!? aktiviteten är inte skyhög känns det som!
Alla som ser å noterar detta kan ju säga det här! bara som ett slags löjligt statistik test!
Jag brukar ofta kolla i listan längst ner på sidan å se vilka nya forums inlägg som kommit! å därmed haka på å skirva lite i trådarna är detta det vanligaste användar sättet!?

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"

dARKiE
5 031 Inlägg
213 Inlägg
11 mars 2007
#3
Första jag alltid gör är att kolla under Bilar -> Nya bilder....Sen kollar man runt lite i forumet. Inte ofta jag skriver något dock...

Servicerådgivare
715 Inlägg
11 mars 2007
#4
Jag sitter o läser på forumet när de e nåt jag kan svara bra på så gör jag de annars skiter jag i de,...
en annan sak jag har tänkt på e att man har hyfsat många besökare i sitt "garage" men inte så många röster och kommentarer..

e de för att de e för jobbigtt att rösta/kommentera eller e de för att jag inte har en jätte cool bil som inte är så intressant?
kul att höra vad folk säger om de..

ha de // chrille

My Toyota is Fantastic www.garaget.org/chrille_

1 112 Inlägg
11 mars 2007
Trådstartare
#5
240Mannen skrev:
Första jag alltid gör är att kolla under Bilar -> Nya bilder....Sen kollar man runt lite i forumet. Inte ofta jag skriver något dock...
Bra ide! man kör ju sitt race å sen kanske man till och med missar vissa funktioner! typ som detta! tack för tipset! har inte använt mig av den fliken förut!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"

264 Inlägg
11 mars 2007
#6
jag såg detta dårå.

en förklaring kan vara att man kan ha att man alltid visar sig som online? fastän man inte ens är vid datan..

When Chuck Norris falls into the water, he dosen´t get wet. The water gets Chuck Norris.

1 112 Inlägg
11 mars 2007
Trådstartare
#7
chrille_ skrev:
Jag sitter o läser på forumet när de e nåt jag kan svara bra på så gör jag de annars skiter jag i de,...
en annan sak jag har tänkt på e att man har hyfsat många besökare i sitt "garage" men inte så många röster och kommentarer..

e de för att de e för jobbigtt att rösta/kommentera eller e de för att jag inte har en jätte cool bil som inte är så intressant?
kul att höra vad folk säger om de..

ha de // chrille
Själv så kollar jag aldrig en annan användares garage utan å ge min röst på deras bilar! Jag gör så bara för att det är så jag själv tycker e roligt! alltid trevligt med en ny kommentar när man loggar in!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"

793 Inlägg
11 mars 2007
#8
bävern är brun?

Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36

4 554 Inlägg
11 mars 2007
#9
jo man svarar ju på kommentarer och glider på forumet.. kommenterar dom nya bilderna och andras bilar av samma modell som ens egen

9 Inlägg
11 mars 2007
#10
Alla som är online är inte medlemmar smile
annars som 240mannen säger !

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
11 mars 2007
#11
jag sitter å kollar på "aktivt på forumet" och letar intressatna trådar! hittar ja ginget kollar jag runt lite på allt möjligt!

så denna tråd såg intressant ut så jag klicka på den! smile

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

Servicerådgivare
715 Inlägg
11 mars 2007
#12
black_ravenlord skrev:
chrille_ skrev:
Jag sitter o läser på forumet när de e nåt jag kan svara bra på så gör jag de annars skiter jag i de,...
en annan sak jag har tänkt på e att man har hyfsat många besökare i sitt "garage" men inte så många röster och kommentarer..

e de för att de e för jobbigtt att rösta/kommentera eller e de för att jag inte har en jätte cool bil som inte är så intressant?
kul att höra vad folk säger om de..

ha de // chrille
Själv så kollar jag aldrig en annan användares garage utan å ge min röst på deras bilar! Jag gör så bara för att det är så jag själv tycker e roligt! alltid trevligt med en ny kommentar när man loggar in!
okey så borde alla göra tycker jag!!
OCH JA jag vet att jag inte är jätte duktigt på detta själv men ska faltiskt försöka göra detta från och med nu .. precis som black_ravenlord säger så e de roligt att komma in  o se att man har en ny kommentar..

ha de gytt

My Toyota is Fantastic www.garaget.org/chrille_

Amatör
453 Inlägg
11 mars 2007
#13
jag är här, jag flyter runt på annons sidan och forumet

Modell & modeskribent
280 Inlägg
11 mars 2007
#14
här är en till som håller koll tongue

- I dont need your attitude, I have one of my own -
http://janinanaslund.blogg.se

274 Inlägg
11 mars 2007
#15
kollar väl forum, annonser, bilar lite allt möjligt smile

Skåne
269 Inlägg
11 mars 2007
#17
MissMotor_ skrev:
kollar väl forum, annonser, bilar lite allt möjligt smile
samma här
Senast redigerat av Rally86 (11 mars 2007)

Man lever bara en gång......

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
11 mars 2007
#18
inne smile

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

Evolution
1 627 Inlägg
11 mars 2007
#19
jag har varit lite lat med forum på siståne

Fäll ner pungen och landa

1 798 Inlägg
11 mars 2007
#20
jag ser det

Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer


Sök