Förtidspensionerad? Du har inte blivit ett offer för misstänkta bedrägerier betalt av försäkringskassan typ? Det gick nåt program för några år sedan om sånna de filmat som fuskat med bidrag...det kan ju bara ett "stickprovs-span" på dig.
Förtidspensionär kanske inte är rätt ord. Men jag är sjukpensionär på 50%, så jag får ju "bidrag" från försäkringskassan och även utbetalning från min livförsäkring varje månad. Kom faktiskt o tänka på det igår, att det kan ju faktiskt vara så som du säger att dom kollar så jag inte jobbar extra, eller nåt i den stilen.
Nej dom står inte kvar. Har inte sett till dom sen dom var här igår kväll. Ringde precis till personen jag fått numret till hos polisen och talade in ett meddelande. Så jag hoppas han ringer upp så småningom. Vore kul att veta vad som försiggår. Kanske skulle passa på att fråga om man är lyst, isåfall åker jag ner till stationen på en gång och visar upp mig.
Hade inte vart förvånad om dem inte dyker upp längre.
Deras span är ju avblåst och dragit åt sig tillräckligt med uppmärksamhet med tanke på att både du och din granne har kollat upp dem och så.
Sen vet man inte om nån här på garaget oxå jobbar på span, tror inte precis nån medlem kommer o skriver ett inlägg "Ja tjena! de var jag som satt o titta på dig, fint hus!"
Men hoppas de ordnar sig allt de här..
O de där med batonger ifall dem var bögar... fy an vilken hemska bilder jag fick i huvet!
Saab rostar, BMW rasar, Volvo är det enda som håller när man gasar!
Jag är en fri man än så länge iaf Nej jag har inte blivit uppringd av polisen jag ringde. Får väl se vad som händer under helgen och ikväll. Får hoppas dom har gett upp nu!