Jag har länge funderat på denna fråga också... Vad är det man egentligen söker hos en blivande partner... Jag har haft både dåliga och goda erfarenheter av förhållanden. Har dejtat både smala och mindre smala tjejer, starka och svaga. Har t.o.m slunkit in en C-kändis som jag dejtad en kort stund... (Jo jag förstår nu varför man är med i Big Brother... Inget som lockade mig kan jag säga... Blev inte ett dugg impad)
Något jag vill klargöra är att man inte ligger runt bara för att man dejtar... En trevlig middag med lite tända ljus och en bra film kan vara en utmärkt kväll, där man naturligtvis kan prata en hel del... Ofta märker man snabbt om personen i sig är något att ha, om hon har alla hästar i stallet så att säga...
Nedanstående gäller för mig som person, inte resten av er på Garaget...
Att ha en tjej som är helt ointresserad av bilar fungerar jättebra... i någon månad, tills man vill skruva lite bil och åka på några utställningar, eller träffar... Med andra ord är gemensamma intressen en viktig del, naturligtvis betyder inte det att man skall vara tillsammans 24/7... Då går man varandra på nerverna... Nej man hoppar tillslut jämfota på den andres nerver... Härdsmältan är nära om man umgås hela tiden.
Men det är viktigt att både ge och ta, du får följa med och träffa släkten, träffa hennes vänner och bekanta ibland, samtidigt som hon får följa med dig till garaget, på träffar ibland. För med handen på hjärtat är ju hennes släkt inte det värsta du vet... Samma gäller hennes vänner, du kanske avskyr någon av dem, men inte alla!!! Ge och ta!!
Utseendemässigt spelar faktiskt mindre roll, säga vad man vill... Men jag skulle aldrig kunna leva med en riktigt vacker tjej/kvinna om hon har IQ fiskmås... Det går bara inte.
Följande ger egentligen...
Hon skall vara vettig, smart (Intelligent) gärna vara söt, hon skall ha ett vackert leende... För förhoppningsvis kommer du att få se mest av just leendet i förhållandet

Ni skall ha gemensamma och separata intressen, så att ni kan hitta på saker ni båda gillar tillsammans. Naturligtvis också göra det ni gillar att göra på egen hand. (Gäller båda parter)
That´s my ten cents...
Mvh / Larsson