3027
Sök

"Drömtjej""

DFFL
9 020 Inlägg
19 oktober 2008
Vacker (Gäller hela henne, inte bara ansiktet), kåt och rik.

(Och D-kupor såklart)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Team dBakuten
3 453 Inlägg
19 oktober 2008
Drew Barrymore.. Som hon var i the wedding singer.

http://img5.allocine.fr/acmedia/medias/04/17/10/041710_ph1.jpg
Senast redigerat av Tokken (19 oktober 2008)

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!

Oldschool
299 Inlägg
19 oktober 2008
Hehe, undra varför alla har valt porrkändisar?

Team dBakuten
3 453 Inlägg
19 oktober 2008
liddan skrev:

Mjaa.. inte fan skulle jag vilja ha en sönderhumpad porrskådis i alla fall. cool

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!

Oldschool
299 Inlägg
19 oktober 2008
Tokken skrev:
liddan skrev:

Mjaa.. inte fan skulle jag vilja ha en sönderhumpad porrskådis i alla fall. cool

Precis.

VW Ägare
1 011 Inlägg
19 oktober 2008
liddan skrev:

när blev Heidi Klum en porrkändis??? Tycker faktist här är fler tjejer som inte är porrtjejer än som är porrtjejer.

Men med er allmänbildning så känner ni kanske bara igen porrtjejerna.

Henrik Eberlund

Oldschool
299 Inlägg
19 oktober 2008
Eberlund skrev:
liddan skrev:

när blev Heidi Klum en porrkändis??? Tycker faktist här är fler tjejer som inte är porrtjejer än som är porrtjejer.

Sa jag att Heidi Klum var en porrkändis?? Klart som fan att inte alla tjejer är porrtjejer? Din almän bildning är obligerad att vara på sandlådenivå. Ska du vara amper eller? Du är avvita idag.

DFFL
9 020 Inlägg
19 oktober 2008
liddan skrev:
Eberlund skrev:
liddan skrev:

Sa jag att Heidi Klum var en porrkändis?? Klart som fan att inte alla tjejer är porrtjejer? Din almän bildning är obligerad att vara på sandlådenivå. Ska du vara amper eller? Du är avvita idag.

lol, herr Allmänbildad försöker slänga sig med stora ord han inte kan stava och antagligen inte ens vet innebörden av. big_smile

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

VW Ägare
1 011 Inlägg
19 oktober 2008
liddan skrev:
Eberlund skrev:
liddan skrev:

Indirekt sa du att Heidi Klum var en porrkändis eftersom du sa att alla valt porrkändisar. Resten av ditt meddelande har jag svårt att förstå vad du vill ha sagt med tanke på din stavning. big_smile
Senast redigerat av Eberlund (19 oktober 2008)

Henrik Eberlund

Oldschool
299 Inlägg
19 oktober 2008
FireTraXX skrev:
liddan skrev:
Eberlund skrev:

lol, herr Allmänbildad försöker slänga sig med stora ord han inte kan stava och antagligen inte ens vet innebörden av. big_smile

Vad insolent, impertinent du var där.

VW Ägare
1 011 Inlägg
19 oktober 2008
liddan skrev:
FireTraXX skrev:
liddan skrev:

Leker du med ordboken...tongue

Henrik Eberlund

DFFL
9 020 Inlägg
19 oktober 2008
Eberlund skrev:
liddan skrev:
FireTraXX skrev:

Leker du med ordboken...tongue

Haha, han tror nog att han ser smart ut.
Men faktum är att de som på internet slänger sig med stora ord är de som är dummast av alla.

Russel Crowe, Gladiator.

208 Inlägg
21 oktober 2008
inga drömkillar här inte iaf wink

If you can't convince them, confuse them!

1 703 Inlägg
21 oktober 2008
vild skrev:

Nope, bara tangentbordskrigare.

892 Inlägg
21 oktober 2008
Nu ska jag vara den stora romantikern och säga att jag redan hittat min drömtjej. smile
Snäll, omtänksam, respekterar mina intressen och ger mig kärlek och är mig trogen. Som bonus på det hela så har hon både ansiktet och formerna med...jag skattar mig lycklig genom hela dagen. smile

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

VW Ägare
1 011 Inlägg
21 oktober 2008
vild skrev:

Klart man är en drömkille. Varför vet jag ej men det får du bestämma.... tongue

Henrik Eberlund

15 Inlägg
21 oktober 2008
Jag har länge funderat på denna fråga också... Vad är det man egentligen söker hos en blivande partner... Jag har haft både dåliga och goda erfarenheter av förhållanden. Har dejtat både smala och mindre smala tjejer, starka och svaga. Har t.o.m slunkit in en C-kändis som jag dejtad en kort stund... (Jo jag förstår nu varför man är med i Big Brother... Inget som lockade mig kan jag säga... Blev inte ett dugg impad)
Något jag vill klargöra är att man inte ligger runt bara för att man dejtar... En trevlig middag med lite tända ljus och en bra film kan vara en utmärkt kväll, där man naturligtvis kan prata en hel del... Ofta märker man snabbt om personen i sig är något att ha, om hon har alla hästar i stallet så att säga...

Nedanstående gäller för mig som person, inte resten av er på Garaget...
Att ha en tjej som är helt ointresserad av bilar fungerar jättebra... i någon månad, tills man vill skruva lite bil och åka på några utställningar, eller träffar... Med andra ord är gemensamma intressen en viktig del, naturligtvis betyder inte det att man skall vara tillsammans 24/7... Då går man varandra på nerverna... Nej man hoppar tillslut jämfota på den andres nerver... Härdsmältan är nära om man umgås hela tiden.
Men det är viktigt att både ge och ta, du får följa med och träffa släkten, träffa hennes vänner och bekanta ibland, samtidigt som hon får följa med dig till garaget, på träffar ibland. För med handen på hjärtat är ju hennes släkt inte det värsta du vet... Samma gäller hennes vänner, du kanske avskyr någon av dem, men inte alla!!! Ge och ta!!

Utseendemässigt spelar faktiskt mindre roll, säga vad man vill... Men jag skulle aldrig kunna leva med en riktigt vacker tjej/kvinna om hon har IQ fiskmås... Det går bara inte.
Följande ger egentligen...

Hon skall vara vettig, smart (Intelligent) gärna vara söt, hon skall ha ett vackert leende... För förhoppningsvis kommer du att få se mest av just leendet i förhållandet wink
Ni skall ha gemensamma och separata intressen, så att ni kan hitta på saker ni båda gillar tillsammans. Naturligtvis också göra det ni gillar att göra på egen hand. (Gäller båda parter)

That´s my ten cents...

Mvh / Larsson

Kör så det ryker
Ryker det inte så kör ändå...

Sleeper
3 084 Inlägg
21 oktober 2008
vild skrev:

Nej bara desperata missfoster.... Vill du bli min fru big_smile

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

45 Inlägg
23 oktober 2008
Min drömtjej kan vara vem som helst, om hon kunde förvandlas till en pizza lagom till jag vaknar på morgonen.

"Gas, Grass or Ass
No One Rides For Free"

blacken
23 oktober 2008
ijahman skrev:
Min drömtjej kan vara vem som helst, om hon kunde förvandlas till en pizza lagom till jag vaknar på morgonen.

Eller varför inte Ashbergs defenetion av "drömtjejen"  " Tio minuter efter du har satt på henne, så blir hon förvandlad till en back bärs och två av ens bästa kompisar" big_smile

Sök