2860
Sök

Brud Fenomen!!

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
18 april 2007
ghost_boy83 skrev:
Eliza skrev:
*tsss* hahaha
Ni är för roliga, vill ngn ha en lättkläd bild får de väl ha de..
Fast personligen skulle de va kul me några schyssta killar vid bilarna som omväxling wink

hehe ja jag får vell ta och fota mig me bilen då så du har nått å kolla på eliza tongue

ja gör de å skirv så jag kan kika wink

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
18 april 2007
FL3JM skrev:
Man kan alltid lägga dom bilderna i ens galleri istället för tillsammans med bilbilderna.

Där håller jag med dig faktiskt.

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

470 Inlägg
18 april 2007
Eliza skrev:
*tsss* hahaha
Ni är för roliga, vill ngn ha en lättkläd bild får de väl ha de..
Fast personligen skulle de va kul me några schyssta killar vid bilarna som omväxling wink

För mycket Bönder  med 140a volvos menar du lol

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!

1 231 Inlägg
18 april 2007
Eliza skrev:
FL3JM skrev:
Man kan alltid lägga dom bilderna i ens galleri istället för tillsammans med bilbilderna.

Där håller jag med dig faktiskt.

Ingen dålig idé, kan hålla med om att det passar bättre där.

Mitt projekt: Evo III

Kapten Långsam
185 Inlägg
18 april 2007
Fattar inte riktigt vad lättklädda brudar har att göra på bilrelaterade bilder. Är det brudarna man är ute efter får man väl se till att lukta någorlunda gott och dra ut på köttmarknad eller ruska tuppen till porr istället. Det fyller liksom ingen som helst funktion, och ärligt talat så blir jag lite äcklad. Det känns så fruktansvärt uppgjort och tjejerna blir så objektifierade att man blir mörkrädd.

?
1 038 Inlägg
19 april 2007
Skewdah skrev:
Jag KAN inte ens ta en bild på min bil och tjejen samtidigt. Hon skäms av att vara i närheten av den... Jag med faktiskt...

lollollol

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

SSS -12
3 217 Inlägg
19 april 2007
Maizer skrev:
Det jag inte förstår mig på är pojkvännerna som flashar upp sina flickvänner, hur kul är det att kåta tonårspojkar sitter o runkar till ens flickvän på bilder från elmia? yikes big_smile

Hur ung måste man vara för att göra en sån sak? Då måste det nästan vara i klass med killen i "Hjälp!" som blir tänd på allt som kan liknas med ett kvinnligt kön eller en penetration...

Så satans lättänd (lätt tänd) får man ju inte bli...

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

93 Inlägg
19 april 2007
där har ni en lättkläd kvinna smile http://www.garaget.org/?car=22885&image=420713

Turbo is the shit =)

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
19 april 2007
Chrom skrev:
Det känns så fruktansvärt uppgjort och tjejerna blir så objektifierade att man blir mörkrädd.

"Blir".. dom gör sig själva till objekt, ingen tvingar dom. Får man väl anta.

Personal- och beteendevetare
1 082 Inlägg
19 april 2007
Chrom skrev:
Fattar inte riktigt vad lättklädda brudar har att göra på bilrelaterade bilder. Är det brudarna man är ute efter får man väl se till att lukta någorlunda gott och dra ut på köttmarknad eller ruska tuppen till porr istället. Det fyller liksom ingen som helst funktion, och ärligt talat så blir jag lite äcklad. Det känns så fruktansvärt uppgjort och tjejerna blir så objektifierade att man blir mörkrädd.

Läskigt.. nästan som att jag hade skrivit det själv. smile En till som tänker i samma banor.

De gör sig själva till objekt, men de blir även till objekt inför andra. Ungefär: "Tjejen som står och poserar vid bilen blir som en utsmyckning till bilen" = som ett objekt inför andra att titta på.

Litterarum radices amarae, fructus dulces.

66 Inlägg
19 april 2007
ser absolut inget fel på att ha bilder med tjejer och bilar.

2 av dom bästa sakerna i världen, varför klaga på lite ögongodis smile

Truth in Engineering | URQ

289 Inlägg
19 april 2007
broken_wings87 skrev:
jag tycker det är bruden som som ska sitta bakom ratten! tongue

Håller änna med, fräckare om bruden sitter bakom ratten, fast då endast utan någon manlig passagerare tongue

2 123 Inlägg
19 april 2007
Men vad gnäller alla över egentligen, vill dom ha brudar vid bilen så låt dom ha det.
Anledningen till att jag inte vill ha det vid min bil skulle nog vara alla snuskiga tonårspojkar som runkar bakom datorn :p

Maizer
19 april 2007
Fredrik.Gustavsson skrev:
Men vad gnäller alla över egentligen, vill dom ha brudar vid bilen så låt dom ha det.
Anledningen till att jag inte vill ha det vid min bil skulle nog vara alla snuskiga tonårspojkar som runkar bakom datorn :p

Du är ju ändå en av dem lilla gubben wink hihi

9 108 Inlägg
19 april 2007
jonesono skrev:
Chrom skrev:

Läskigt.. nästan som att jag hade skrivit det själv. smile En till som tänker i samma banor.

De gör sig själva till objekt, men de blir även till objekt inför andra. Ungefär: "Tjejen som står och poserar vid bilen blir som en utsmyckning till bilen" = som ett objekt inför andra att titta på.

Där kom moralens väktare in igen wink Varför inte bara inse att tjejerna som ställer upp på sådana bilder vet att dom blir objektifierade och dessutom med största sannolikhet även vill bli det?

Om man ska ta upp bilevents är det inga som blir utnyttjade utan allt är ju självklart av fri vilja, det kan ju vara värre i andra branscher. Sedan är det ju så att de flesta besökarna på bilevents är killar och det är väl ingen hemlighet att killar gillar att titta på tjejer? Förutom vissa då uppenbarligen.
"Man åker dit för att titta på bilar och tjejerna står i vägen" är ett vanligt argument, men snälla nån håll då för ögonen och vänta tills bruden försvunnit, men klaga inte på oss andra 90% som vill titta på bilar och även lite brudar som bonus. Det är ju fortfarande en herrans massa fler bilar att titta på än damer. Om det är en tjej i vägen för en bil här på Garaget så finns det oftast XX antal andra bilder utan brud för er att titta på.

Till Eliza och andra som vill se killar vid bilarna: Varför inte ;P Det gick runt ett gäng killar på Elmia i kalsonger och delade ut reklam, inte för att de hade kroppar likvärdiga med Team Insanes brudar t.ex. men ändå smile Finns säkert andra mässor som kryllar av toyboys hehe.

Orka gnälla, men det är väl absolut så att det är vi andra som 'tycker fel' och inte tvärtom?

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
19 april 2007
Jag blir upprörd på att ni klagar på sånt här.

Bmw osv..

Kapten Långsam
185 Inlägg
19 april 2007
MilleN skrev:
jonesono skrev:
Chrom skrev:

Där kom moralens väktare in igen wink Varför inte bara inse att tjejerna som ställer upp på sådana bilder vet att dom blir objektifierade och dessutom med största sannolikhet även vill bli det?

Bara för att de gör det frivilligt betyder väl inte att man måste ha brudar på evenemang? Huruvida de VILL bli objektifierade eller inte tror jag varken du eller jag kan svara på, men alla måste vi väl göra något för att sätta mat på bordet...

Jag tycker att lättklädda modeller vid montrar snarare ger ett oseriöst, gammaldags intryck som inte passar in i någon modern kvinnosyn, de som känner sig mer köpsugna när det står 2 blondiner i högklackat bredvid en monter måste ju vara fruktansvärt lättmanipulerade människor.

455 Inlägg
19 april 2007
broken_wings87 skrev:
sk8kungenapa skrev:
Är det sommar på G??
Ser mer och mer bilbilder med lättklädda tjejer på.
Visst är det en fröjd för ögat men kom igen..
Känns som om man inte ska behöva göra så för att få mer kommentarer.. fixa bilen i stället och ha tjejen brevid dig i bilen..

jag tycker det är bruden som som ska sitta bakom ratten! tongue

precis=)

Living in the fastlane
128 Inlägg
19 april 2007
Maizer skrev:
Lone Star skrev:
Tss.. klart ni gillar det tongue

Sitta och klaga över att det är för många lättklädda damer... var är det för fel på er? smile

Kan inte annat än hålla med.  Vart har ni kuken grabbar?

haha så jävla rätt tongue

1 741 Inlägg
19 april 2007
drar nog lite mer folk men de som vill handla nåt vid en monter handlar det ju även om det inte står lättklädda tjejer där. bara en utfyllnad och bonus tongue

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.

Sök