3084
Sök

Infinity kappa framsystem eller något mds system??

198 Inlägg
28 april 2007
Trådstartare
Infinity kappa framsystem eller något mds system??
Tänkte bara höra  om Infinity kappa är så mycke bättre än mds me tanke på prisskillnaden?

16 197 Inlägg
28 april 2007
allt hänger ju på va du ute efter för ljudkaraktär..big_smile  kappa låter ju najs som fan men kanske inte rockar så "högt"..

"Testar man inte så får man aldrig veta"

69 Inlägg
28 april 2007
Har själv Kappa koaxialer 5,25", och har lyssnat på 6,5" Fanatic koaxialer från MDS. Jag tycker personligen att mina Infinity låter MYCKET bättre, och jag kan spela väldigt högt också, iaf så högt att jag måste hålla för öronen för att det inte ska göra ont, och då spelar dom fortfarande mycket rent.
Så jag tycker att det kan vara värt den prisskillnaden, sen så har jag inte så bra erfarenheter av MDS kvalite, spelade sönder min kompis 12" MDS-bas på 10 sekunder tongue

172 Inlägg
29 april 2007
Det går inte jämföra dem, kappa är överlägsna i dte här fallet. tongue

Arbetsnarkoman...
1 098 Inlägg
29 april 2007
säger bra kappa.. går inte att jämföra med mds samma dag

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)

Företagare & YouTuber
1 940 Inlägg
29 april 2007
vart kan man köpa infinity till bar priser?

Stylingwebben.se | LED lampor
Länk till min YouTube kanal: DesireToInspire

Min dröm, din vardag.
641 Inlägg
29 april 2007
Sherlia skrev:
vart kan man köpa infinity till bar priser?

www.nardik.se

385 Inlägg
3 maj 2007
Arion skrev:
Har själv Kappa koaxialer 5,25", och har lyssnat på 6,5" Fanatic koaxialer från MDS. Jag tycker personligen att mina Infinity låter MYCKET bättre, och jag kan spela väldigt högt också, iaf så högt att jag måste hålla för öronen för att det inte ska göra ont, och då spelar dom fortfarande mycket rent.
Så jag tycker att det kan vara värt den prisskillnaden, sen så har jag inte så bra erfarenheter av MDS kvalite, spelade sönder min kompis 12" MDS-bas på 10 sekunder tongue

Jag spelade oxå sönder min MDS-bas på väldigt kort tid, dock så handlade det mer om 2-3 månader än 10 sekunder.. tongue (Körde dessutom utan steg halva tiden. neutral)

Sök