Slöaste bilen ni har kört?

Tyfors Svetsare
16 september 2012 · 1 160 Inlägg

ja ångrar mig angående skoda felician å väljer opel agila 1.1l 04:a big_smile

(Bara fantasin sätter gränserna)
Opel Manta GSI 2.4L "Ty ligan" (1986)
BMW E39 (2003)
fantomen Putsar Cosworth
16 september 2012 · 195 Inlägg

Skoda Pickup 1.9D utan turbo, 63hp. Helt klart slöaste och den värdelösa lådan hjälper inte.

Audi hatare.
Blyfot_Racing
16 september 2012 · 904 Inlägg

Allt under 300hk ä ju slött men Skoda Felicia ä nog det med mins antal hk jag har kört

Senast redigerat av Blyfot_Racing (16 september 2012)

AUTOTECH S60 power
Volvo S60R "Magic blue" (2005)
henke_99 Offroad Racing
16 september 2012 · 3 122 Inlägg

Vet inte om en l200 automat eller caddy diesel var värst, ofantligt slöa var dom iaf.

Den som spar han har, fast inte lika roligt...
GMC Suburban 2500 "6.5l Turbodiesel" (1995)
Chevrolet Blazer "Real Fullsize" (1988)
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
16 september 2012 · 14 085 Inlägg

henke_99 skrev:
Vet inte om en l200 automat eller caddy diesel var värst, ofantligt slöa var dom iaf.

Vad är l200?

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
-Bazz3r- Team Breehäng
16 september 2012 · 1 623 Inlägg

Bullet--- skrev:

Vettemannen skrev:

henke_99 skrev:
Vet inte om en l200 automat eller caddy diesel var värst, ofantligt slöa var dom iaf.

Vad är l200?

/Benny

Mazda

Är de inte Mitsubishi? tongue

R1 3
└┼┤
2 4
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
16 september 2012 · 14 085 Inlägg

-BASmannen- skrev:

Bullet--- skrev:

Vettemannen skrev:

Vad är l200?

/Benny

Mazda

Är de inte Mitsubishi? tongue

Jaja skitsamma, antingen eller då iaf. Då vet jag ung. vad det är för bil.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
fontheking5
16 september 2012 · 825 Inlägg

-BASmannen- skrev:

Bullet--- skrev:

Vettemannen skrev:

Vad är l200?
/Benny

Mazda

Är de inte Mitsubishi? tongue

Jo det är det smile

Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________
Extrazz En 5a är Livet.
16 september 2012 · 2 005 Inlägg

Kango eller en firmabil som vart en opel. De orkar inte upp i 80 med släp med kåpa (1000kg). En fröjd att ens få upp de i över 100 känns det som.

Volvo 850 T-5R "T-Grön" (1996)
henke_99 Offroad Racing
16 september 2012 · 3 122 Inlägg

En kollega må ett tidigare jobb hade en sittåträngs berlingo. Ett skogsmaskindäck med punka passade bak i skåpet, då var det farthållare på motorvägen... Den orkade precis lagom upp i 110 på fullgas.

Den som spar han har, fast inte lika roligt...
GMC Suburban 2500 "6.5l Turbodiesel" (1995)
Chevrolet Blazer "Real Fullsize" (1988)
mb_pucken
16 september 2012 · 5 090 Inlägg

kom på en slö bil som jag tyvärr aldrig körde med har åkt med i för några år sedan, en opel kapiten med någon tre cylindrig diesrl från en tröska under huven:-P den var inte det minsta pigg.... inte ens lite:-P

Spana gärna in mitt projekt på mercorna och lite annat :) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=262552
eller på projektet på min caddy mk1 http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=303965
Mercedes C250DT "BabyBenz" (1997)
Dj_Albert Stölle
16 september 2012 · 199 Inlägg

Måste va firmans Caddy Maxi Ecofuel med 2.0 l 115 hk bensin/gas motor.
Så fruktansvärt otroligt slö, t.o.m olastad tar det ca 20 sek att accelerera från 65-100 km/h på 4an.
Mot en renault R19 med 1.8 l 74 hk är den den slöaste av två....

Jag anar ugglor som får kläder.
Volvo V70N "SvenssonRäcern" (2002)
cheffer
16 september 2012 · 1 422 Inlägg

Low skrev:
Min bmw x)

Du har inte kört så många bilar va? smile Är det de slöaste du kört så har du inte mycket erfarenhet tongue Är ju tamefan uppe i 100 på runt 10 sek om man belastar drivlinan lite! Det må räknas som segt men är ju inte värre än svenssonsegt. En v50 1.8f är ju slöare och det är ju en vardagsbil tongue Ut och kör mer och kom tillbaka med något riktigt slött och sött smile

Vet inte riktigt vad det slöaste som jag kört är, troligtvis hiluxen med sugdiesel som jag körde emellanåt när jag bodde i Kongo i vintras. Den var inte pigg alls tongue Micra k10 automat med 57 hästar (när den var original, ska vara glad om det var 45 kvar när när jag körde:P) var piggare iaf, även om det inte var jättestor skillnad men fördel micra tongue Iaf i acceleration. v70 drivE 109hp är inget underverk det heller. Växla ner konstant för minsta farthöjning.. Tror nästan den hade varit snålare med mer effekt så den orkat något utan att man ska behöva plåga den tongue

Mazda rx7 "WankelPower" (1994)
Saab 9-5 Aero "Sedanen" (2006)
ExXtr3me Kiss my palewhite ass
16 september 2012 · 1 898 Inlägg

Måste nog ha varit Ford express dieseln vi hade förut..
Fifan säger jag bara, helt jävla slut i maskin! Var glad om jag ens
kom ut på motorvägen.
5ans växel var bara att glömma, det gick för tungt för den då. Haha Shit, men saknar den
ändå lite..
Den satt man och skratta i rätt mycket just för att man fick plåga den även fast de skulle
gå i lagliga hastigheter.

Folk som inte höll bra fart på motorvägen fick sig en utskällning, för det tog verkligen en
hel industrisemester att komma upp i fart ( ^^ ; )

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Hool
16 september 2012 · 1 067 Inlägg

Har 5 kandidater..

1. Daihatsu Campo diesel med dubbelhytt och en stor släpa med en betesputs på bakom..  Fick vika av E4an ett par ggr.. Tom pensionererna med M emblem hytte med näven när de körde om smile

2. Fiat Brava 1.4l   Lånebil från en verkstad.  Slut bakstötdämpare med..  Rätt underhållande på vägen med pjäxan i pannrummet men fort gick det då inte.

4. Saab 99 GLE..   Hann inte undan så jag fick åka och besikta chefens sambos bil..  Tog en evighet att ta sig dit och bilfan fick dessutom 9 tvåor.. 

5. Volvo 745 GL Automat med 45 tusen mil.. 

5. Ranault master dubbelhytt med flak.  Nästan ny..   När den ända som gillade fanskapet på basen var ledig flyttade den inte på sig utan att det var kris..

BMW 325iT "Oxy" (1989)
BMW 525i E34 "Pingu" (1992)
ExXtr3me Kiss my palewhite ass
16 september 2012 · 1 898 Inlägg

Hool skrev:
Har 5 kandidater..

1. Daihatsu Campo diesel med dubbelhytt och en stor släpa med en betesputs på bakom..  Fick vika av E4an ett par ggr.. Tom pensionererna med M emblem hytte med näven när de körde om smile

2. Fiat Brava 1.4l   Lånebil från en verkstad.  Slut bakstötdämpare med..  Rätt underhållande på vägen med pjäxan i pannrummet men fort gick det då inte.

4. Saab 99 GLE..   Hann inte undan så jag fick åka och besikta chefens sambos bil..  Tog en evighet att ta sig dit och bilfan fick dessutom 9 tvåor.. 

5. Volvo 745 GL Automat med 45 tusen mil.. 

5. Ranault master dubbelhytt med flak.  Nästan ny..   När den ända som gillade fanskapet på basen var ledig flyttade den inte på sig utan att det var kris..

HAHA, det hade jag jävligt gärna velat se! fyfan va kul! ^^

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
OpelP1
16 september 2012 · 1 412 Inlägg

Usch jag fick låna en Renault Master 2008:a under sommaren några dagar.
Vet inte vilken motor det var i den men 6:ans växel gick bara att använda på plan mark eller allra helst nerförsbacke.

Fick växla ner till fyran i backar som knappt ens fullastade timmerbilar tappar fart i.
Och Renaulten var helt tom, inte en pinal i skåpet.

Viss skillnad mot Transiten som jag har annars, 200hk och 480nm.

Senast redigerat av OpelP1 (16 september 2012)

volvochefen
16 september 2012 · 514 Inlägg

OpelP1 skrev:
Usch jag fick låna en Renault Master 2008:a under sommaren några dagar.
Vet inte vilken motor det var i den men 6:ans växel gick bara att använda på plan mark eller allra helst nerförsbacke.

Fick växla ner till fyran i backar som knappt ens fullastade timmerbilar tappar fart i.
Och Renaulten var helt tom, inte en pinal i skåpet.

Viss skillnad mot Transiten som jag har annars, 200hk och 480nm.

Du kör på fel bränsle, är ju en fransk bil så du ska hälla vin i tanken, då blir de nog fart på den:P

Volvo 945 "tdi" (1992)
SletenmenGO Officiell Däcksparkare
16 september 2012 · 919 Inlägg

volvochefen skrev:

OpelP1 skrev:
Usch jag fick låna en Renault Master 2008:a under sommaren några dagar.
Vet inte vilken motor det var i den men 6:ans växel gick bara att använda på plan mark eller allra helst nerförsbacke.

Fick växla ner till fyran i backar som knappt ens fullastade timmerbilar tappar fart i.
Och Renaulten var helt tom, inte en pinal i skåpet.

Viss skillnad mot Transiten som jag har annars, 200hk och 480nm.

Du kör på fel bränsle, är ju en fransk bil så du ska hälla vin i tanken, då blir de nog fart på den:P

lol

Say 'what' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time!
Mina inlägg representerar bara mig själv, och är inte alltid helt genomtänkta eller seriösa!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3093502
Volvo PV544 B "Weberloket" (1960)
Volvo 242 "Cab" (1980)
OpelP1
16 september 2012 · 1 412 Inlägg

volvochefen skrev:

OpelP1 skrev:
Usch jag fick låna en Renault Master 2008:a under sommaren några dagar.
Vet inte vilken motor det var i den men 6:ans växel gick bara att använda på plan mark eller allra helst nerförsbacke.

Fick växla ner till fyran i backar som knappt ens fullastade timmerbilar tappar fart i.
Och Renaulten var helt tom, inte en pinal i skåpet.

Viss skillnad mot Transiten som jag har annars, 200hk och 480nm.

Du kör på fel bränsle, är ju en fransk bil så du ska hälla vin i tanken, då blir de nog fart på den:P

Testade det på min förra buss som var en Citroen, men den började vingla då. tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang