2740
Sök

Den dummaste lögnen/kommentaren du hört från en bilintresserad :P

345 Inlägg
24 april 2012
#701
Eddy skrev:
RoberthR skrev:
Fick en fråga om min Supra var en ombyggd celica av en äldre herre på cirka 50år med en dricka i handen liknande Coca Cola.
Min motfråga var, kan jag få det du dricker?
Kanske tänkte på celica-supra och misstolkat att modernare Supror fortfarande heter celica-supra egentligen. smile
Det var celica från 01 han menade på. Jag sa samma sak ang celica supran.

Supra Club Sweden

Galen, inte dum.
1 324 Inlägg
24 april 2012
#702
RoberthR skrev:
Eddy skrev:
RoberthR skrev:
Fick en fråga om min Supra var en ombyggd celica av en äldre herre på cirka 50år med en dricka i handen liknande Coca Cola.
Min motfråga var, kan jag få det du dricker?
Kanske tänkte på celica-supra och misstolkat att modernare Supror fortfarande heter celica-supra egentligen. smile
Det var celica från 01 han menade på. Jag sa samma sak ang celica supran.
Aah. Då var det nog inte riktigt rätt tänkt tongue


Tokig maskinmekaniker
469 Inlägg
26 april 2012
#703
En kommentar till en video om MIG-svetsning på Youtube:

must i use welding gogles when seeing the video !!!! thxs???

____________________________________
1 340 Inlägg
27 april 2012
#704
Bullet--- skrev:
-Westerlund- skrev:
En kommentar till en video om MIG-svetsning på Youtube:

must i use welding gogles when seeing the video !!!! thxs???
kan ha varit sarkasm wink
Och även om han inte var sarkastisk så var det ingen dum kommentar, han ville ju bara vara säker på att hans ögon skulle må bra, sen att ljusåtergivningen i skärmen inte är tillräckligt stark för att skada ögonen som en svetslåga är det inte alla som har koll på smile

hellre en fråga för mycket och att man är säker än att sitter hemma och gissar

För Volvo i tiden
Trafikförordning (1998:1276) kap. 3
71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P

____________________________________
1 340 Inlägg
27 april 2012
#705
Hade en vän i högstadiet vars pappa var bilmekaniker

Han påstod att om någon kom in med ett biltema avgasrör och ville ha det monterat, så slängde hans pappa biltema grejerna, och satte på originaldelar, free of charge big_smile

För Volvo i tiden
Trafikförordning (1998:1276) kap. 3
71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P

Elektriker
718 Inlägg
27 april 2012
#706
RightFront skrev:
Hade en vän i högstadiet vars pappa var bilmekaniker

Han påstod att om någon kom in med ett biltema avgasrör och ville ha det monterat, så slängde hans pappa biltema grejerna, och satte på originaldelar, free of charge big_smile
Haha honom vill jag ha! Varför har man ingen sån reperatör i stan?=\

Du åker å köper billiga ksit skivor på biltema, han slänger dom och säter på riktigt Brembo saker, utan kostnad! Kanon!big_smile

Som att kasta vatten i sjön.

671 Inlägg
28 april 2012
#707
BMW är bästa bilen ; )
Du kan inte åka ifrån min porsche med din volvo

Men oj det var inga lögner bara ren o dum ignorans

529 Inlägg
28 april 2012
#708
Vet en kille i byn där jag bodde förr. Han kunde köra ner i en vak med skoter och sen köra upp ur en annan vak 100 meter bort...

Samt att han somnade på moppen en gång men han lyckades ändå köra ca 5 km sovandes..

Riktigt skicklig kille det där.

"'Cause tramps like us, baby we were born to run" - Springsteen

Bitter optimist.
1 561 Inlägg
28 april 2012
#709
endorfinslaven skrev:
Du kan inte åka ifrån min porsche med din volvo
Vad har du för volvo då?


Nukelear Devize
1 357 Inlägg
28 april 2012
#710
Stoner_fuzz skrev:
endorfinslaven skrev:
Du kan inte åka ifrån min porsche med din volvo
Vad har du för volvo då?
en volvo med 50000000 hästar!

Lobster knife fight

Tokig maskinmekaniker
469 Inlägg
28 april 2012
#711
JimpeBoy skrev:
Vet en kille i byn där jag bodde förr. Han kunde köra ner i en vak med skoter och sen köra upp ur en annan vak 100 meter bort...
Men det finns en film på Youtube (Som jag förståss inte hittar) där nån körde ner en moppe i en vak och körde upp den i strandkanten, kanonkul big_smile

En 5a är Livet.
2 005 Inlägg
28 april 2012
#712
-Westerlund- skrev:
JimpeBoy skrev:
Vet en kille i byn där jag bodde förr. Han kunde köra ner i en vak med skoter och sen köra upp ur en annan vak 100 meter bort...
Men det finns en film på Youtube (Som jag förståss inte hittar) där nån körde ner en moppe i en vak och körde upp den i strandkanten, kanonkul big_smile
Finns det inte en scen ut scrubbs när JD gör något liknande? kör ner i en vattenpöl och kommer upp i nästa?


Tokig maskinmekaniker
469 Inlägg
28 april 2012
#713
Extrazz skrev:
-Westerlund- skrev:
JimpeBoy skrev:
Vet en kille i byn där jag bodde förr. Han kunde köra ner i en vak med skoter och sen köra upp ur en annan vak 100 meter bort...
Men det finns en film på Youtube (Som jag förståss inte hittar) där nån körde ner en moppe i en vak och körde upp den i strandkanten, kanonkul big_smile
Finns det inte en scen ut scrubbs när JD gör något liknande? kör ner i en vattenpöl och kommer upp i nästa?


lol

Nukelear Devize
1 357 Inlägg
28 april 2012
#714
-Westerlund- skrev:
JimpeBoy skrev:
Vet en kille i byn där jag bodde förr. Han kunde köra ner i en vak med skoter och sen köra upp ur en annan vak 100 meter bort...
Men det finns en film på Youtube (Som jag förståss inte hittar) där nån körde ner en moppe i en vak och körde upp den i strandkanten, kanonkul big_smile
haha den har jag fan sett också komr int heller ihåg namnet :S

Lobster knife fight

Bitter optimist.
1 561 Inlägg
29 april 2012
#715
-Westerlund- skrev:
JimpeBoy skrev:
Vet en kille i byn där jag bodde förr. Han kunde köra ner i en vak med skoter och sen köra upp ur en annan vak 100 meter bort...
Men det finns en film på Youtube (Som jag förståss inte hittar) där nån körde ner en moppe i en vak och körde upp den i strandkanten, kanonkul big_smile
Jag la upp det klippet på garaget för en tid sedan:

http://www.garaget.org/video/108601 där är det smile


Kan dock tillägga att det är fejk hehe
Senast redigerat av Stoner_fuzz (29 april 2012)


Tokig maskinmekaniker
469 Inlägg
29 april 2012
#716
Stoner_fuzz skrev:
Jag la upp det klippet på garaget för en tid sedan:

http://www.garaget.org/video/108601 där är det smile


Kan dock tillägga att det är fejk hehe
Ah, tack tongue

671 Inlägg
30 april 2012
#717
Stoner_fuzz skrev:
endorfinslaven skrev:
Du kan inte åka ifrån min porsche med din volvo
Vad har du för volvo då?
Tänk dig en rallycross eller grupp H Nationell underdel på chassiet och lägg till en turbomotor.
Coilovers,Selhholmdiff, sellholmben, rörbärarmar,värre krängare,kortare styrväxel, inte en gummibussning.
M a o lagom hårt chassie med rejäl fjädringsväg....
Därefter en vanlig tjälskadad svensk landsväg där bilen studsar lite.
Tänk dig att en Stuttgart-raket som hör hemma på ett salsgolv och har hamnat på villovägar i de svenska skogarna.

Nukelear Devize
1 357 Inlägg
30 april 2012
#718
endorfinslaven skrev:
Stoner_fuzz skrev:
endorfinslaven skrev:
Du kan inte åka ifrån min porsche med din volvo
Vad har du för volvo då?
Tänk dig en rallycross eller grupp H Nationell underdel på chassiet och lägg till en turbomotor.
Coilovers,Selhholmdiff, sellholmben, rörbärarmar,värre krängare,kortare styrväxel, inte en gummibussning.
M a o lagom hårt chassie med rejäl fjädringsväg....
Därefter en vanlig tjälskadad svensk landsväg där bilen studsar lite.
Tänk dig att en Stuttgart-raket som hör hemma på ett salsgolv och har hamnat på villovägar i de svenska skogarna.
men då får du skriva "Träffa en snubbe som försökte köra ifrån min rally-volvo med X antal turbopållar" haha big_smile

Lobster knife fight

671 Inlägg
1 maj 2012
#719
Jeqpe skrev:
endorfinslaven skrev:
Stoner_fuzz skrev:

Vad har du för volvo då?
Tänk dig en rallycross eller grupp H Nationell underdel på chassiet och lägg till en turbomotor.
Coilovers,Selhholmdiff, sellholmben, rörbärarmar,värre krängare,kortare styrväxel, inte en gummibussning.
M a o lagom hårt chassie med rejäl fjädringsväg....
Därefter en vanlig tjälskadad svensk landsväg där bilen studsar lite.
Tänk dig att en Stuttgart-raket som hör hemma på ett salsgolv och har hamnat på villovägar i de svenska skogarna.
men då får du skriva "Träffa en snubbe som försökte köra ifrån min rally-volvo med X antal turbopållar" haha big_smile
Men då retar jag inte upp alla märkesfreaks, som tex. required.

930 Inlägg
23 maj 2012
#720
Jadu, det roligaste jag har hört av någon, och han var helt seriös med det hela med.
Han vägrade ge sig, och han vart bara mer och mer arg och han började skrika mer och mer när vi sa emot honom.

Men iaf.

2009 gick jag mitt sista år på gymnasiet och vi satt och spelade kort på lunchen en dag.
Och rätt som det är så kommer vi in på blisnack.

och ifrån ingen stans så vräker en kille ur sig att hans farbror har en 95ans BMW 316med en RAK V8 på 300HK på hjulen och den var tydligen original med. och då sa vi att BMW 316 inte har någon RAK V8 på 300HK.

1. Det finns inga Raka v8or.
2. Det finns ingen BMW 316 med med 300HK original på hjulen.

Men då började han säga att den var specialbeställd, men han hävdade ändå att det var en "RAK" V8 i den....
Så tillslut så bara höll vi med honom, han vägrade verkligen ge sig. och han var enligt honom själv en jävel på motorer.
Senast redigerat av Kamulen (23 maj 2012)

V8 och lustgas är för folk som inte kan trimma / köra riktigt!


Sök