jäklar du hur har du tagit korten myggan ser ju så jäkla stor ut asså
Gick å köpte mig ett beggat 100mm macro när ja gick miste om att köpa ett 70-300 (fick kompensera min besvikenhet). Men gav 400kr för det så ja gråter inte
Lägg upp bilden i galleriet istället och länka därifrån via färdiga bbcode-snutten (bara kopiera och klistra in här)... jag får inte heller upp nån bild som det är nu
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
har din server lagt av eller har du fått en dos attack mot dig med tanke på hur många som vill se dom där bilderna... lägg upp bilderna här den här sidan är ju gjord för alla dessa användare så det funkar ju säkert bättre.
nu medans jag skrev kom dom upp men tog ett j-a tag.
ehm hum.. har inte haft nån särskild last på min server.. ska kanske kika över webservern så d inte e nåt mungo där..är inte särskilt stora bilder dessutom..har ju lagt up x antal bilder förut å d har ju funkat..
Lägg upp bilden i galleriet istället och länka därifrån via färdiga bbcode-snutten (bara kopiera och klistra in här)... jag får inte heller upp nån bild som det är nu
Ehm ursäkta mig då att ja inte har fattat att man får bryta mot dina regler man får ju inte lägga upp nåt annat än fordonsrelaterat material i galleriet .. eller är det en bugg i regelskrivningen ?
EDIT: Nu har ja ändrat lite nuffror i webservern det bör fungera bättre nu!!