4414
Sök

Varför dessa bilder?!

454 Inlägg
16 september 2005
Trådstartare
pacco skrev:
Hellen jag ska ta bort min bild på min tjej så kanske alla mår lite bättre. Hon gör minst lika mycket med bilen som jag ..om inte mer ibland eftersom vi har bilen ihop alltså intresset ihop!

Så det är bäst jag lägger upp en bild på när hon meckar.
Tycker själv personligen det är kul att se ett ansikte på vilka man pratar med på nätet. (inga rumpor eller dylikt)

Nu är alla nöjda och glada.

Nu ska du bara få restan av alla killar/tjejer här på garaget att ta bort sina "fjortis" bilder.

Ångrar att jag gav mig in i denna väldigt vuxna disskution!

Haha, men ta d inte så personligt!

jag sa inget om att man inte ska få ha bilder, om du läser d jag skrivit.. jag ville kolla va andra tyckte!?

Sen tycker jag att d e jättekul med att du har en tjej som delar ditt intresse, inget ont om d alls! jag menade nu inte heller din bild, utan mer tjejer som lagt ut bilder på sig själva å så nån bild på bilen som d egentligen borde va tvärtom?!

Jag har inte begärt att folk ska tycka eller tänka på ett visst sätt, jag ville bara fråga va alla andra tyckte å tänkte, eftersom jag själv börjar bli lite less på alla dessa bilder på tjejer ist för på bilar! d finns andra hemsidor för detta!

Så du, ta d inte så personligt!

Driver
2 111 Inlägg
16 september 2005
Är helt inne pådin linje hellen_TT. kollade runt lite och ja...sålänge det är ägaren och bilen är med eller dyl så är de ju ok.Faktiskt såläge som bilen i fråga är med tycker jag detär ok sålänge inte bilden är fokuserad på en urringning eller rumpa...Vill man kolla på sådant finns de andra "forum"!

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

"A Johlsson"
302 Inlägg
16 september 2005
Herregud, har man ett fåtal platser att lägga upp sina bilder på så borde de väl prioriteras till bilen, om nu ens flickvän har hjälpt till så finns det ju säkert en lackerare, plåtslagare, rekondfirma, kompis, vän, pappa, mamma etc som oxå borde få sin plats.
Det har ju spårat ur, bilder med personer och så på hör hemma på andra sidor, som andra tidigare sagt så är detta ett bilforum/sida och då ska det väl röra just bilar/fordon oxå, vad är det som är så svårt att acceptera med det? Och om man vill se vem man pratar med på ett forum/chat, be personen skicka en bild eller använd avataren i forumet.

454 Inlägg
16 september 2005
Trådstartare
Skönt att höra att d inte bara e jag som tänker så.. smile

1 Inlägg
16 september 2005
heLLen_TT skrev:
MickeNR skrev:
heLLen_TT skrev:

Oh.. spännande! jag gillar d här! kul att man lyckas väcka en liten debatt ändå! wink

Jo, d stämmer bra, jag ahde bilder på min gamla hemsida, men den sidan finns inte kvar längre å inte heller bilderna på mig själv.

Dock tycker jag att d e stor skillnad.
Jag hade bilder på mig på min privata hemsida inte på ett öppet BIL FORUM...

Sen valde jag att ta bort bilderna på mig då jag inte gillade uppmärksamheten jag fick om mig ist för bilen..

haha nej du hellen tror nog du ville vias dig själv också finns ju en grej som är bra det är att man vet vem personen är om de finns en bild men man kan ju ha en normal bild liksom eller? och de hade ju du på din gamla hemsida. eller va man nu ska kalla de............

som sagt, visst jag hade bilderna där, men kommer inte att ha någon sån bild igen, å ja d står jag för, jag hade bilder på min egna privata hemsida..

visst att folk ska kunna känna igen en eller så.. d förstår jag oxå.. läs d jag skrivit..

Hellen Du starta tråden för att själv få lite uppmärksamhet eller? Du har ju med haft bilder på dig själv, som det står så va är ditt problem?

Uppmärksamhet va det ja...hm och tjeje är du me och tycker inte man ska ha bilder på sig själv om man är tjej..hm hm

"A Johlsson"
302 Inlägg
16 september 2005
"Hellen Du starta tråden för att själv få lite uppmärksamhet eller? Du har ju med haft bilder på dig själv, som det står så va är ditt problem?
Uppmärksamhet va det ja...hm och tjeje är du me och tycker inte man ska ha bilder på sig själv om man är tjej..hm hm"

Som det oxå står så har hon ju tagit bort de bilderna (vilka det nu än var), och det är ju uppenbarligen fler som "stört" sig på detta med att folk lägger upp bilder på sig själva som inte rör bilen ifråga. Bara ge upp och rensa bland era bilder, är det en bild på en bil. behåll den. Bild på flickvän, festtillfälle etc som inte rör bilen/bilar så ta bort den. Simple as that.

Kart & Mätningstekniker
701 Inlägg
16 september 2005
Senast redigerat av Markus_C (16 september 2005)

454 Inlägg
16 september 2005
Trådstartare
Vimse skrev:
heLLen_TT skrev:
MickeNR skrev:

haha nej du hellen tror nog du ville vias dig själv också finns ju en grej som är bra det är att man vet vem personen är om de finns en bild men man kan ju ha en normal bild liksom eller? och de hade ju du på din gamla hemsida. eller va man nu ska kalla de............

som sagt, visst jag hade bilderna där, men kommer inte att ha någon sån bild igen, å ja d står jag för, jag hade bilder på min egna privata hemsida..

visst att folk ska kunna känna igen en eller så.. d förstår jag oxå.. läs d jag skrivit..

Hellen Du starta tråden för att själv få lite uppmärksamhet eller? Du har ju med haft bilder på dig själv, som det står så va är ditt problem?

Uppmärksamhet va det ja...hm och tjeje är du me och tycker inte man ska ha bilder på sig själv om man är tjej..hm hm

Hmmm.. jag vet inte, men har du inte läst va jag skrivit?! eller förstår du kanske inte va jag menar?!

Sagge_AM
16 september 2005
mm de de hör inte hemma här på Garaget.org gå o visa upp er någon annanstans kom inte till Garaget.org o förstör ..

1 Inlägg
16 september 2005
amen va fan. de e ju brusen som framhäver bilarna och dess former!!!!

Död åt Fi!!!

smell my tires!!! ""SUCKER""

Administratör
2 978 Inlägg
16 september 2005
3av4 tjejjer i dom länkarna äger ju faktiskt bilen som är på sidan

En kopp av den svarta såsen...

"A Johlsson"
302 Inlägg
16 september 2005
Ja, men vad ska de upp med bilder på sig själva för, det är ju det som är frågan. Hela sidan Garaget handlar ju om bilar så varför ska då bilder upp på personerna på bilsidorna? Bättre om de använder dem på forumet som avatar istället anser jag, då blir det hela en personlig grej att identifiera sig med.

711 Inlägg
16 september 2005
Jag tycker det är trevlig med tjejer som har bild på sig själva i avataren! Vad gör det?

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle

"A Johlsson"
302 Inlägg
16 september 2005
Nej, jag skulle oxå tycka det är trevligt om de lägger upp bilder på sig själva i avataren, det är att de i princip fyller sina "garage" med bilder på sig själv om jag anser är onödigt och inte hör till.

711 Inlägg
16 september 2005
Jag håller med att det känns lite "overkill" och ha bild på sig i albumet, dock tycker jag att det är helt okom fok har bild p åsig själva tillsammans med bilen. Men att ha bilder "bara" på sig själva hör inte hemma i albumet!

Bäst av allt vore om folk hade bild på sig själva i Avataren! Ja, jag vet, jag ska ordna en bild på min fula tryne jag med. smile

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle

Sagge_AM
17 september 2005
Ja, en bild kan man väl ha på sig som är på Ansiktet oxå!! det finns juh vissa
som tar bild på Andra delar än på ansiktet och det är inte Tillåtet om du frågar mig, du kan väl ta en bild me din bil så hela du syns som Blacknight sa, men inte helt själv bara på dig det hör inte hemma här !!

253 Inlägg
18 september 2005
Personligen tycker jag det är kul att koppla ett ansikte till en bil...that's me...

Driver
2 111 Inlägg
18 september 2005
Razvan skrev:
Personligen tycker jag det är kul att koppla ett ansikte till en bil...that's me...

Jovisst men det här handlar mer om att de finns folk som har bilder på annat än ansikten.+ roligare om ägaren +bilen är på bilden isåfall än bara ägaren...

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

pimp-in-rby
18 september 2005
håller med,men det e ju klart man kan visa upp bilder från t.e.x utställningar där tjejer klänger på bilen tycker jag iaf

70 Inlägg
18 september 2005
Förstår vad heLLen_TT syftar på, finns många bilder som inte har med bilarna att göra (och det hör väl kanske inte hemma här)... men själv tycker jag att det är kul om det är nå´t kort på ÄGAREN, tjej eller kille spelar ingen roll!
Senast redigerat av civicbruden (18 september 2005)

liten men tuff ;)

Sök